Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 08:30
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Het is dus uit met me vriend, waarmee ik bijna 2 jaar iets heb gehad
en ik voel me echt heel erg kut ook al snap ik waarom het uit is en dat het misschien ook beter is zo
Hoe verwerk je zoiets?
En ik zou graag vrienden met hem willen blijven en hij ook met mij maar moet je elkaar dan eerst tijd geven of gewoon verder gaan als vrienden?
*totaly confused*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2002, 09:47
LeiGif
LeiGif is offline
nou bij mij was t zo dat we eerst elkaar ff met rust lieten want we vonden het beiden niet leuk dat t uit ging, maar na een tijdje beseften we beiden echt dat t zo gewoon beter ging en nou zijn we eigenlijk beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 09:49
Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, ik verwerk zoiets meestal het beste door erover te praten met mensen die ik vertrouw en waarvan k weet dat ze me begrijpen. K luister ook veel muziek en ja, verder proberen om je eroverheen te zetten en jezelf duidelijk maken dat je uiteindelijk toch verder moet.

Wat het vrienden blijven betreft, er zijn mensen die zeggen dat dat absoluut niet gaat, maar ik ben nog altijd goed bevriend met mijn vorige 2 lieven en mijn huidige vriend is dat trouwes ook met zijn exen. Maar als hij het uitgemaakt heeft, gun hem dan misschien even wat tijd of zo en zoek dan weer contact met hem. Want anders denkt hij misschien dat je hem koste wat kost terugwil en schrik je hem misschien af of zo.

In ieder geval nog veel sterkte he meid!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:50
girl18
girl18 is offline
ik zou als ik jullie twee was gewoon het ff afwachten mischien als jullie meteen snel alweer als vrienden door gaan en dan komen mischien de oude gevoelens weer terug enzo
mag ik mischien weten waarom het uit is gegaan.?
dan kan ik mischien een beter advies geven
Oud 02-08-2002, 21:55
Ska-nne
Ska-nne is offline
Kut is dat marina

Ik kan het me wel voorstellen heb nu ook twee jaar met kalle en ik zou het ook zwaar kut vinden als het uit ging.. Veel sterkte

Ik denk trouwens wel dat het mogelijk is om vrienden te blijven, als je allebei je best er voor doet enzo.. Een vriendin van mij had ook anderhalf jaar een vriendje, dit ging ook uit en zij bleven ook vrienden en nog hele goede ook. Het lijkt me alleen moeilijk als je ex-vriendje dan weer een nieuwe vriendin krijgt.. Maargoed, het zal heus wel lukken!
Oud 02-08-2002, 22:02
Verwijderd
Bij mij is het ook nu een tijdje uit (een maand ongeveer) na 20 maanden.. en wij beiden zaten er ook mee hoe dat nou moet met vriendschap..

Maar het gaat eigenlijk nogal vanzelf.. We hebben elkaar op zich wel ff rust gegeven, ook in de zin dak een week op vakantie was en nu weer ga enzow.. En we proberen heel eerlijk te zijn ook als we elkaar zien.. We praten er goed over hoe dat voelt en alles, en of we ons er beiden lekker bij voelen.. We proberen gewoon allebei zo eerlijk mogelijk te zijn en over elk struikelpunt te praten zodat er geen ongemakkelijke situaties ontstaan.. Het gaat eigenlijk best goed nu gewoon.. Dus je moet je er denk ik niet al te druk om maken, als je blijft praten en er allebei moeite voor wil doen gaat het denk ik aardig vanzelf...

tip: als je afspreekt doe het dan niet bij een van de 2 thuis.. Wij hebben namelijk iig ervaren dat dat het extra moeilijk maakt. Samen de stad in of iets dergelijks was toch een stuk makkelijker.. Misschien iets om even acht op te slaan..

Verder heel veel sterkte met dat het uit is. Het is fijn dat je iig begrijpt waarom en niet met vragen blijft zitten.. das altijd vervelend namelijk..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 06:06
Hippielove
Hippielove is offline
Voordat je vrienden kunt blijven moet je elkaar denk ik eerst de tijd geven om het echt te verwerken. Ik probeer ook vrienden te blijven met mijn ex waar het nu 2,5 maand mee uit is, maar dat lukt niet omdat beiden nog veel te veel met onverwerkte dingen zitten. Het is in mijn geval alleen een beetje moeilijk elkaar ontlopen, aangezien we nogal in dezelfde groep vrienden verwikkeld zijn geraakt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 10:00
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Ska-nne schreef:
Kut is dat marina

Ik kan het me wel voorstellen heb nu ook twee jaar met kalle en ik zou het ook zwaar kut vinden als het uit ging.. Veel sterkte

Ik denk trouwens wel dat het mogelijk is om vrienden te blijven, als je allebei je best er voor doet enzo.. Een vriendin van mij had ook anderhalf jaar een vriendje, dit ging ook uit en zij bleven ook vrienden en nog hele goede ook. Het lijkt me alleen moeilijk als je ex-vriendje dan weer een nieuwe vriendin krijgt.. Maargoed, het zal heus wel lukken!
jou heb ik hier lang niet gezien.....*is btw marina*

het is kut ja maar ik heb het nu wel geaccepteerd(hehe wat moet je anders) en ik heb hem nog wel gezien ....het ging op zich heel erg goed alleen vond hij het geloof ik een beetje moeilijker dan ik dat heeft hij ook gezegd
ik wil hem wel tijd geven maar ik ben bang om hem als vriend kwijt te raken en dat wil ik echt niet
het komt allemaal wel goed

en sanne laat kalle niet gaan hoor, jullie zijn echt lief saampjes

btw dank voor alle reacties
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:53
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb 14 mnd. met D. gehad en dat is in januari uitgegaan (door mij) We wilden ook vrienden blijven maar dat ging niet omdat hij me terug wilde. Nu heeft hij een ander en ik ook en ik merk dat we nu weer beter met elkaar omgaan, gewoon normaal. Maar gewoon vrienden blijven lijkt me moeilijk omdat je toch weet hoe hij zoent enz. je bent samen heel intiem gweest, vind ik best moeilijk om dan 'gewoon'vrienden te zijn. Maar dat is misschien persoonlijk.

Veel succes!
Oud 03-08-2002, 15:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Aii dat is sucky ...Een jaar geleden ging het ook uit met een jongen waar ik anderhalf jaar mee geweest ben...Elkaar eerst een paar weken niet gehoord (bewust) en daarna zijn we weer goede vrienden geworden, zonder méér gevoelens (bij mij toch niet). Maar valse hoop is nergens goed voor: het kan even goed zijn dat hij vindt dat uit=uit, en dat hij geen verdere contacten wil (hetgeen ik nooit heb begrepen want 2 jaren gooi je toch niet zomaar ff weg)...
In ieder geval, veel sterkte ermee meis en probeer genoeg afleiding te vinden...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 23:49
freakje
freakje is offline
Mmm, ik ken dat verhaal, alleen kwam de beslissing van mijn kant. Ik wilde ook wel vrienden blijven, maar na 1 maand is dat toch verwaterd, het is nu beter zo. Met mij is alles eigelijk snel goed gekomen, amuseer me rot en heb al behoorlijk wat schade ingehaald
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten