![]() |
|
Mijn vriend heeft gelukkig geen borsthaar. Wel wat okselhaar maar niet veel, en het valt niet zo op omdat het niet pikzwart is maar bruin. Wat ook normaal is aangezien hij ontzettend lichtblond is. Schaamhaar is ook niet zo donker dus het valt niet zo op. Hij knipt het ook wel beetje bij.
Nee ik word absoluut niet opgewonden van lichaamshaar ![]() |
![]() |
|
Als ik ergens níet opgewonden van word is het een kale vent. Mannen horen gewoon haar te hebben. Okselhaar, borsthaar, schaamhaar en beenhaar moet je dan ook lekker laten zitten. Eventueel bijwerken mag als je dat zelf wilt, maar daar doe je mij geen plezier mee. Van rughaar ben ik geen fan, maar dat hoef je niet per se weg te halen. En als je het weg gaat halen, niet scheren! Van scheren krijg je stoppels en dat is niet fijn (zeker op de borst). Wees dan een echte vent en ga harsen/waxen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Precies, ik had het al gezegt, haar is gewoon mannelijk. maar ik vind toch niet dat het te veel moet zijn. dus bijwerken mag van mij echt wel als het een wandelend bos haar is. |
![]() |
|
Haar! Asjeblieft niet scheren.
Borsthaar op een goed lichaam is sexy. Erg jammer als hij dit niet heeft, maarja, borsthaar kun je moeilijk opplakken ![]() Okselhaar, schaamhaar en beenhaar zijn voor mij niets meer dan vanzelfsprekend bij een man. Ik zou raar opkijken als hij dit weg haalt. Gelukkig heeft mijn vriend dit alles. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nouja, helemaal kaal is echt niet mooi. Borsthaar vind ik sexy (bij een man wel, haha
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!! PaPua | 27 | 30-11-2006 22:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoekjes, II Joostje | 152 | 07-10-2004 17:57 | |
Seksualiteit |
Creatief met schaamhaar tjeu | 46 | 02-11-2003 17:33 | |
Seksualiteit |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar? Robin19 | 79 | 23-03-2003 15:48 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |