Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heel mooi gedicht goed geschreven kort en een hele duidelijke boodschap...
over die terroristen.. Ik hoop niet dat ze hun doel bereiken maar het kan best zijn dat ze gewoon een oorlog uit willen lokken immers hamas zelf heeft al gezegt er niets mee te maken te hebben en mee te leven das toch een van de bendes die toch bekent staat om hun zlefmoord acties kan dat ze bang zijn maar ik denk dat er ergens een lachende derde partij is en ik denk niet dat dat palestijnen zijn... maar das slechts een speculatie Groetjes Edwin
||
Citaat:
|
![]() |
Kvind het een beetje standaard.. iedereen in de westerse wereld denk er zo over.. als je het langer had gemaakt en er meer gevoel in had gegooid was het mooier en specialer geweest..
iedereen heeft het maar over die terroristen, maar denk 'ns aan de mensen.. die mensen die voor eeuwig verminkt zijn.. die voor eeuwig deze beelden op hun netvlies hebben staan.. de mensen die zijn vermoord door naar mijns inziens zinloos geweld.. een diep litteken in gezonde maatschappij..
||
Citaat:
ja en....... voorkomen is nog altijd beter als genezen, tuurlijk zijn de gevolgen erg en hoe kan je ons of de maatschappy gezond noemen????.....dat is het nooit geweest.... dit gedicht heb ik gemaakt omdat het een terrorische aanslag is...... wie weet maak ik ook nog wel een ander gedicht over "die andere zaken"... over standaard gesproken, het is puur de eerste gedachte die in me op kwam.. ik vind je reactie op zich wel goed, maar ook een beetje raar..... tevens is jou reactie standaard, als je daar toch over begint, jij komt met kant en klare feiten, die echt een ieder wel in zijn hoofd heeft ------------------ vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable [Dit bericht is aangepast door ratsja (13-09-2001).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
RAF-terroriste komt op vrije voeten Mark Almighty | 66 | 15-02-2007 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Terrorist of love Psychopath | 0 | 03-10-2006 23:11 | |
De Kantine |
terroristen of verzetsstrijders? niceman1984 | 20 | 11-04-2004 19:28 | |
T-shirt met 'Bush terrorist' valt slecht red_and_black | 39 | 24-02-2003 02:11 | |
Wie is de terrorist? climax | 1 | 13-10-2002 13:15 | |
Wie is nou de terrorist???? Derk | 80 | 10-09-2002 08:29 |