Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jazeker werkt dat bij ons anders. We hebben een klas waarmee je enkel verplichte vakken volgt en je kunt geen vakken afronden ofzo, waar je andere niet hebt afgerond. Wanneer je een vak niet haalt, krijg je met een beetje geluk een overstijgende herkansing (volgend jaar het vak wel halen, dan krijg je je studiepunten alsnog), of het hele jaar overdoen.
Daarnaast is er gewoon helemaal geen tijd en ruimte om niet gehaalde vakken er het jaar erna erbij te doen. |
![]() |
||
Citaat:
(Je moet bijvoorbeeld 'Orientatie op de Biologie' afgerond hebben voor je bij je 'Bachelor Scriptie' aankomt)
|
![]() |
Binnen 1,5 jaar (als alles goed gaat) heb ik mijn bachlor diploma. Nadien wil ik graag mijn master halen, maar daarvoor moet ik dus eerst een schakeljaar volgen. Dus dat is nog zeker 3 jaar
![]() Ik ben ook aan het twijfelen of ik geen avondschool kan volgen rond gezinsgericht of contextgericht werken, aangezien het nu mijn enige kans is denk ik. (Ik vrees dat ik dat volgend jaar niet ga kunnen, aangezien ik dan lang stage heb. En de omschakeling naar unif zal voor mij waarschijnlijk al moeilijk genoeg zijn zonder dat ik nog een extra cursus volg. ![]() |
![]() |
|
Ik hoop er 6 jaar over te doen, het is een 4 jarige studie overigens. Ik doe nu een parttime bestuursjaar, wat me een keer ong een half jaar vertraging oploopt en daarnaast ben ik niet het toonbeeld van discipline. Dit is mijn tweede jaar en ik haal dit jaar waarschijnlijk mijn propedeuse.
Ik ben namelijk op mijn 17e begonnen met studeren en het idee dat ik op mijn 21ste 'burger' ben en moet gaan werken kan ik niet helemaal aan. Dus ik ga volgend jaar studeren/stagelopen in het buitenland en ik gooi er nog wat commissies tegenaan. En vrije tijd dat ook. Feestje ![]()
|
Mijn hbo-opleiding duurt 4 jaar. Ik heb 1/2 jaar 'vertraging' omdat ik nog eventjes een andere opleiding heb gevolgd. Daarnaast heb ik nog een 1/2 jaar vertraging omdat ik nu bezig ben mijn mijn 2e minor.
Ik hoop hierna pre-master en master te kunnen doen. Ik denk dat ik het niet binnen de reguliere 2 jaar ga halen. Al met al hoop ik over 3,5 jaar klaar te zijn met studeren.
|
Ik verwacht nog vier maanden bezig te zijn, en er moeten gekke dingen gebeuren wil dat uitlopen. Twee en drie juni zijn verdedigingen van master's theses, en elf juni is de afstudeerceremonie.
Dan heb ik zes jaar gedaan over een opleiding van vijf jaar (want een onderzoeksmaster duurt twee jaar in plaats van één). Het jaartje vertraging had ermee te maken dat ik halverwege mijn bachelor de kolder in de kop kreeg en over wilde stappen naar een andere universiteit. Daar heb ik geen spijt van gehad.
|
![]() |
Ehm..
1 jaar Geschiedenis, maar daar ben ik mee gestopt. Nu zit ik in mijn derde jaar geneeskunde en ik verwacht nog wel wat vertraging voor mijn bachelor (ik doe tegelijkertijd een bestuursjaar), vooral omdat ik nogal wat practica moet inhalen. Tentamentechnisch gezien valt het wel mee. Sowieso loopt mijn bestuursjaar tot oktober en daarna moet ik waarschijnlijk nog wachten op plaatsing voor mijn co-schappen. Mocht ik eenmaal geplaatst zijn kan ik dus eindelijk beginnen, maar tussen de co-schappen zal hier en daar ook nog wel wat vetraging zitten. Al met al denk ik zo'n zeven jaar (ruim genomen) over mijn studie te doen. Op zich niet slecht, als je ziet wat ik er allemaal naast doe/gedaan heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben nu vijfdejaars. Maar heb meerdere studies niet afgerond dus zodoende. Zit nu in mijn tweede jaar, propedeuse keurig in één jaar gehaald dus ik loop op schema, verwacht ook dat te blijven doen. Schuif wel wat vakken voor me uit maar denk dat ik die kan inhalen en anders loop ik hooguit een paar maand vertraging op. Dus nog tweeënhalf jaar
|
![]() |
|
Ik heb vier jaar gedaan over mijn bachelor geschiedenis, toen in 1 jaar een soort doorstroombachelor kunsten, cultuur & media (kcm) richting film gedaan en nu ben ik dus zesdejaars en bezig met mijn master kcm/filmwetenschappen en daar ben ik in augustus mee klaar als het goed is.
|
Ik heb vier jaar over mijn bachelor gedaan. Had het makkelijk in drie jaar kunnen doen, maar heb er een half jaar aan vast geknoopt omdat ik graag stage wilde lopen. Toen heb ik mn stage verknald en vanwege mijn eigen stommiteiten er nog een half jaar langer over gedaan. Ik ben nu halverwege mijn 1,5 jarige master en die verwacht ik op tijd te gaan halen. Maar daarna wil ik nog wel verder studeren denk ik, ik ben nog lang niet klaar om te gaan werken. Maar wat dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Sinds jaren opnieuw Soapsie | 32 | 10-07-2005 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |