Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-01-2009 om 21:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb even gekeken op de site van Gogo. Zij geven aan in hun algemene voorwaarden dat de overeenkomst definitief wordt op het moment dat de aanvraag door hun positief is bevonden. Dus mocht je hiermee akkoord zijn gegaan (je hebt ergens een vinkje bij 'ik ga akkoord met de algemene voorwaarden' gezet) dan zit je er in principe aan vast.
Er staat ook dat je binnen 3 dagen nog mag annuleren, maar dat hier wel kosten aan vast zitten. Je hebt ook gegevens ingevuld dus er is sowieso sprake van wilsovereenstemming Ik weet niet precies wat voor gegevens je hebt ingevuld, maar stel je hebt geen bankrekeningnr/creditcardnr oid moeten invullen. Dus alleen echt gegevens die voor iedereen makkelijk beschikbaar zijn (postcode/adres/naam/e-mail/geboortedatum). Dan zou je er wellicht vanaf kunnen komen door als je de factuur bij de post ontvangt te kunnen zeggen dat je helemaal van niets weet en de betreffende reis niet geboekt hebt. Laatst gewijzigd op 23-01-2009 om 22:01. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wettelijk gezien moet je gaan kijken of er sprake van een overeenkomst is geloof ik. Als die er niet is dan hoef je jezelf geen zorgen te maken. Een overeenkomst kan echter zowel mondeling als schriftelijk tot stand komen, als jij iets schriftelijks ingevuld hebt wat onder de noemer overeenkomst zou vallen zit je er waarschijnlijk aan vast.
Heb je een annuleringsverzekering afgesloten?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
aangezien je niet de eerste bent die dat verzint, kunnen ze je dus om de nodige bewijzen vragen. sommige verzekeraars zullen/kunnen je zelfs naar een door hun aangewezen dokter sturen.
verzekeringsfraude is erger dan annuleringskosten moeten betalen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Gaat helemaal fout. :S purfeckt | 11 | 25-05-2009 13:13 | |
Eindexamens 2004 |
Veel fouten in de exames Rachel | 20 | 30-05-2004 17:58 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête voor PO aardrijkskunde nova7 | 15 | 19-02-2004 19:57 | |
Software & Hardware |