Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eigenlijk wil ik nog wel een studie doen.
Maar ik ben nu zwanger (heel bewust gepland, hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet het eigenlijk nog steeds niet. Ik wil heel graag doorstuderen maar ik weet niet wat en ik krijg geen studiefinanciering meer want toch ook wel een heel groot nadeel is. Het liefst zou ik werken en studeren willen combineren maar dat is lastig in mijn vakgebied. Op dit moment werk ik op mijn stageplaats en heb ik het super naar m'n zin. Dat blijf ik voorlopig doen tot ik weet wat ik wil of totdat ik dit zat ben
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil denk ik gaan werken bij een grote multinational, daar doe je gewoon de nodige ervaring op en heb je vaak ook nog de mogelijk wat aanvullende cursussen te doen en door te wisselen van afdeling te kijken wat je echt leuk vindt. Ik heb nog even overwogen of ik misschien zou willen promoveren, maar ik vind het salaris te beperkt, bovendien krijg je geen vast contract.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ehm als ik helemaal uitgestudeerd ben (dus na een tussen half jaar en een Master), wil ik misschien eerst nog een beetje gaan reizen, in het kader van 'nu kan het nog' en daarna zou ik graag als advocaat-stagiaire aan de slag gaan bij één van de grote advocatenkantoren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet dat je bij fiscaal recht gewoon weggeplukt wordt, omdat er een chronisch tekort aan is. Nederlands recht is dat minder volgens mij |
![]() |
|
Nou ik weet niet zeker of het verstandig is, maar wellicht dat ik het tijdens m'n master doe, waardoor ik dan nog ietsje zou uitlopen en inderdaad direct na m'n master aan de slag kan. Overigens loop ik tijdens m'n master geen stage meer (ervoor wel), dus in dat opzicht zou het niet echt uit moeten maken? Maar wellicht dat ik wel twee dagen in de week ofzo kom te werken als juridisch medewerker zeg maar en dan is het inderdaad beter om van daaruit meteen te solliciteren. Dus wellicht dat ik het idd ietsje anders indeel, moet ik nog even over nadenken.
|
Ik ga nooit meer weg op de uni.
![]() Ofjawel. Onafhankelijk van wat ik nu studeer, ga ik paardrij-juf worden, paardentherapeut en diehard student. Dan sla ik op m'n dertigste een arts zonder grenzen aan de haak en ga ik ontwikkelingswerk doen in Afrika. Na tien jaar ben ik directeur van Amnesty, dan ga ik terug naar Nederland en word ik Tweede Kamerlid en de eerste vrouwelijke minister-president. Komt helemaal goed met mij! Maar dat is niet serieus, niet helemaal althans. Ik wil wel iets politieks. En ik wil ook wel ontwikkelingswerk. Maar allemaal in een beetje mindere mate dan ik zeg. Wat ik wél echt zie gebeuren, is dat ik ga promoveren en universitair docent word, ik moet alleen nog even bepalen voor welk vak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk er is een heel simpel rekensommetje wat werkgelegenheid betreft die ook ongeveer opgaat wat hierboven is beschreven: Als er 40.000 nieuwkomers per jaar naar Nederland komen en er worden 20.000 banen gecreerd, dan hebben zijn er nog steeds 20.000 mensen werkloos. Iets waar we dus uiteindelijk niets mee op schieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: ik wil gewoon als een analist aan het werk in het lab. Promoveren boeit me niet en wil ik niet. Dan zit ik daarna alleen nog maar projectvoorstellen te schrijven en geld los te maken enzo. Ik vind het praktische werk veel leuker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet het gewoon net effe slimmer spelen he. Bovendien duurt het toch nog minimaal 2 jaar totdat de PVV ook maar toe kan treden tot een kabinet. Voor die tijd kan het natuurlijk gewoon wel. Ik schmink gewoon mijn kop zwart, dan krijg je een uitkering terwijl je wacht. Als bonus krijg je rechtshulp toegwezen die alle mogelijke subsidies voor je nagaat waar jij mogelijk recht op heb! Beter kan niet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Promoveren op- en daarna onderzoek doen naar opiod verslaving, zowel automutilatie als sportverslaving, heroine, etc etc. Bètaendorphinen en je pijnsysteem
![]()
|
![]() |
Ik zou het werkelijk niet weten. Aan de ene kant wil ik heel graag gz-psycholoog worden en dat betekent dat ik een post-master ga doen als ik ten minste een plaats vind/krijg. Of ik ga meer de biologische kant op. Eventueel zou ik ook nog wel onderzoek willen doen maar ja ik heb nog even.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of toch stiekem terug naar de kunstacademie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Einde van het jaar Verwijderd | 33 | 05-07-2011 22:59 | |
De Kantine |
Wat zaai seg! #102 TopDrop | 500 | 21-12-2007 21:28 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst doen? kuik | 136 | 18-07-2007 12:09 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen? botulismf | 15 | 02-07-2007 10:47 | |
Algemene schoolzaken |
Na middelbare school... studeren of iets anders? Bellenblaas | 34 | 01-09-2003 14:37 | |
Algemene schoolzaken |
Wat ga je na je studie doen? miro | 9 | 03-01-2003 16:30 |