Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf maar 1 vak gedaan van IO, en een tijdje nog een ander vak (als minor bij m'n eigen studie), maar kvond het allemaal een beetje kort door de bocht. Vooral in het eerste jaar heb je hoorcolleges, 1 tentamen voor elk vak per semester, en dat is het dan. Ik vond het behoorlijk geestdodend, vind mijn eigen studie waarbij je veel essays schrijft en kleine toetsen maakt veel meer inspirerend. Maar goed, IO is dan ook een massastudie, en dan krijg je dat soort manier van lesgeven/toetsen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TS: je hebt al redelijk duidelijk waar je heen wil, in iedergeval een richting. Kijk wat je wil en wat voor eisen je stelt aan je eigen onderwijs. Ga daarna kijken welke universiteiten voldoen aan deze eisen. Ik zit zelf niet zo in de IO/IB / rechten wereld dus ik kan niet zeggen wat "goede" universiteiten zijn voor deze richtingen. |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor jullie reactie,
Ik heb ook eens even andere fora's bekeken, het valt me op, dat IO/IB vaak als een 'makkelijke' studie bestempeld wordt. Weet toevallig iemand iets over het niveau van IB/IO? " " de engelse variant van Internationaal & Europees recht? alvast bedankt, Chris |
Advertentie |
|
![]() |
|
|