Advertentie | |
|
![]() |
|
Erg handig is het misschien niet, maar als hij nu ook op jou verliefd blijkt te zijn, is er toch geen enkel probleem
![]() Versiertips heb ik verder niet, ik ben zelf heel omslachtig met die dingen, weet niet of dat echt aan te raden is ![]()
|
Als je hem gewoon als vriendje/fling wil, idd gewoon op de bek pakken. Wat maakt het uit als jullie het leuk vinden.
Als je echt een relatie met hem wilt: niet doen. Of leer hem eerst eens kennen in plaats van verlegen ja/nee/glimlach gesprekjes.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik zou het wel willen proberen hoor ![]() ![]() Wat dacht je van een fling die eventueel kan leiden tot een vriendje/relatie?! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou nog effe 3 jaartjes wachten . dan is hij 18 en jij 23, dat valt in ieder geval mee. een leeftijdsverschil van 5jaar is niet erg. Maar aangezien hij nu 15 jaar is zou ik even wachten. In de tussen tijd moet je hem gewoon beter leren kennen. Je moet hem vooral laten merken dat je je confotabel voelt bij hem..
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben het met Stefenootje eens. Ook het argument dat jongens later volwassen zijn vind ik niet sterk. Hij kan zomaar een uitzondering zijn en WEL volwassen zijn. Natuurlijk zijn er dingen waar je tegenaan loopt. Jij studeert (bent misschien wel bijna klaar) en hij zit pas op de middelbare school. Maar uiteindelijk, als jullie elkaar helemaal het einde vinden, dan zou ik zeggen: "Ga ervoor!".
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar hebben jullie elkaar voor 't eerst gezien? Waar komen jullie elkaar tegen? Daar zou je best een gesprek met hem over kunnen beginnen. Of vraag naar z'n hobby's ofzo, dan is hij iig verplicht om meer dan 'ja-nee-glimlach'-reacties te geven.
(En ja, 15-20 is misschien een groot verschil, maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn; vooralsnog weet je niet eens of hij uberhaupt geinteresseerd is, dus mja, ik zou me nog niet druk maken over 't leeftijdsverschil. Als je 'm beter leert kennen zul je vanzelf wel merken of 't klikt of niet, misschien klikt 't niet omdat hij inderdaad nog heel erg bezig is met dingen die jij al ontgroeid bent, maar misschien klikt het ook wel, who knows. Niet alle 15-jarige jongens zijn into zuipen, niet alle 20-jarige meisjes hebben die fase achter zich gelaten, en zo nog veel meer.) |
![]() |
|
Pff, ik moet er niet aan denken, en als jij een jonger broertje (maar toch ouder dan deze jongen) had gehad, jij misschien ook niet...
Versiertips voor als je het echt wilt proberen worden er genoeg gegeven, maar weet je zeker dat je niet gewoon verliefd denkt te zijn door de spanning van het leeftijdsverschil en door het feit dat 'ie lekker mysterieus blijft met zijn verlegen (en uiteraard schattige) "ja-nee-glimlach"?
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk niet dat ik alleen 'denk' verliefd te zijn, hij is een erg lief jongen en die gevoelens zijn alleen groter geworden sinds ik hem ken en niet in een geobseseerde manier maar anders, dus in: vlienders in mijn buik aan hem denken enz. Kan het niet precies uitleggen, dat is nou eenmaal verliefd zijn. En ben dat wel eens eerder verliefd geweest, dus ik weet wat het verschil is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Verder heb ik geprobeerd om met hem te praten enz, want ik wil het toch proberen of iig weten wat hij van mij vind en hoe hij erover denkt. Alleen ipv zelf verlegen tegen hem te doen, ben ik als een kip zonder hoofd tegen hem gaan praten. Hij lacht wel eens en we plagen elkaar afentoe (wat ik natuurlijk het einde vind
![]() |
![]() |
|
Misschien weet je het antwoord wel beter dan iedereen hier in het topic, maar ik denk dat je wel heel voorzichtig moet zijn, ook met zijn vrienden. Er zit gewoon een groot leeftijdsverschil tussen, maar misschien moet je dat ervaren voordat je het begrijpt. Adviezen in dit topic zijn natuurlijk gebaseerd op datgene jij beschrijft en de werkelijkheid kan anders zijn. Heb je het gevoel er ontzettend spijt van te krijgen als je er niet voor gaat? Spijt is erger dan iets gedaan hebben waar je minder trots op bent
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Paardenmeisaais en vegesaairiërs #1755 Verwijderd | 500 | 16-12-2012 18:14 | |
Films, TV & Radio |
Everwood #2 Nuck | 500 | 30-06-2004 09:50 | |