Ik kan me niet voorstellen dat je arts je niet heeft aangeraden om je pols een tijdje te ontzien. Een kneuzing is niet zomaar iets wat opeens voorbij gaat, het is niet raar dat je er nog een beetje last van hebt gehad. De duur van je klachten kan verschillen, dat is afhankelijk van hoe erg het gekneusd of verstuikt is.
De pijn aan je pols bij inspanning geeft aan dat de kneuzing nog niet geheel is genezen, dus ik zou zeker even niet tennissen. Als je blijft belasten geneest het niet sneller. Voetballen is natuurlijk niet belastend voor je pols, maar bedenk je dat voetbal ook een sport blijft waarbij je een kans op letsel hebt en je pols dus nog een keer een klap kan krijgen.
Maargoed, ik zou contact opnemen met de arts waarbij je onder behandeling bent, hij kan je advies geven of eventueel doorverwijzen naar een sportsarts/revalidatiearts/fysiotherapeut. Van een laserbehandeling voor kneuzingen heb ik iig nog nooit gehoord. Misschien een soort van warmtetherapie?
Belangrijk is wel dat je je beseft dat het genezingsproces lang kan duren, dus misschien is het jammer maar helaas voor de wedstrijd.