Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou kunnen proberen er op procedurefouten onderuit te komen, maar dat is echt de moeite niet waard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast, je weet niet óf er een procedurefout is gemaakt totdat je gaat WOB'en en dus ook bezwaar aantekent tegen de boete, maar dat duurt gewoon erg lang. Daarbij is de kans aanwezig dat je uiteindelijk ook weer een vrije dag moet zien te regelen om naar de rechter te gaan, die ook nog kan besluiten om het boetebedrag te verhogen. Mijns inziens dus niet de moeite waard, maar het is wel een optie waar TS van op de hoogte moet zijn imo. |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij betreft voeren ze in dat die dingen direct op de rollerbank gaan, en opgevoerde dingen net als vroeger gewoon geplet worden, en je ze als pakje weer terug krijgt.
|
Verwijderd
|
je bent gelaserd of achtervolgt neem ik aan? je hoeft geen papiertje te krijgen waar de bekeuring op staat. ik heb ook vaak genoeg een boete gehad die de agent gewoon in z'n boekje op schreef.
met een beetje pech ontvang je ook nog een boete van de rollenbank als blijkt dat je scooter boven de maximum contructiesnelheid zit |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag, part trois Qimm | 500 | 05-12-2010 17:33 | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Werk, Geld & Recht |
scooter? bj0etiejfreak | 52 | 13-10-2005 13:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Constructiesnelheid Scooters zou aangepast moeten worden DG | 51 | 24-05-2005 11:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
De Kantine |
graag meer flitspalen de abt van sion | 99 | 12-07-2002 17:58 |