Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
In het verleden ben ik een aantal keer op zomerkamp geweest, vond ik echt super, ging echt een wereld voor me open. (Na een aantal jaar dan ook vrijwilliger bij de organisatie geworden, om anderen ook die ervaring te kunnen geven.)
Waar ik echt supergoede ervaringen had waren de survivalkampen van de YMCA. Daar werden we absoluut niet als kinderen behandeld, en werden we 'zonder begeleiding' op hike gestuurd. (Uiteraard wel checkpoints waar je je moest melden...) En als je dan fout liep, was het je eigen schuld, en dat was (naderhand) pas echt avontuur ![]() Ik denk dat ik na mijn eerste jaar ongeveer een week lang ervaringen heb verteld, nou ja, op de momenten dat ik niet lag te slapen van vermoeidheid ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb zelf 2 keer deelgenomen aan een vrijwilligersproject met SIW Internationale vrijwilligersprojecten. Een in een weeshuis in Bulgarije en de andere in Portugal (werken in een natuurgebied). Beide keren zijn erg goed bevallen. Je werkt met andere jongeren vanuit de hele wereld (dus hopen sangria en sushi ;-) . op www.siw.nl staan alle landen waar ze projecten hebben.
groet, Frank |
![]() |
|
Ik ga dit jaar 2 keer met de NJN (www.njn.nl) op zomerkamp. Doe ik al 10 jaar en ik heb d'r zin in. Heerlijk door de natuur struinen en nog wat leren ook!
|
ik ga dit jaar voor het eerst met CLIP op kamp. dit is een belgische organisatie, maar er gaan blijkbaar ook nederlanders mee. ik ga naar villeneuve-de-berg (taalvakantie frans) (dus de hele dag frans praten
![]() ik heb ervaring met vinea, maar ik wilde eens iets anders proberen. www.clipvakanties.be |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
stichting zomerkampen Breda zoekt vrijwilligers antjuh | 3 | 24-02-2015 11:58 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp Rollenspel Supertaures | 8 | 19-11-2012 17:11 | |
Vrije tijd |
Zomerkamp in Amerika Charlotté | 4 | 24-02-2011 13:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Vrijwilligerswerk, help op ons zomerkamp en heb een gratis vakantie Zoka | 1 | 12-04-2010 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zomerkamp Roosje | 172 | 05-05-2005 11:24 | |
De Kantine |
Zomerkampen Landslide | 47 | 15-01-2003 20:59 |