![]() |
||
Citaat:
|
Oh en doezel, ik weet niet hoe oud je bent, maar vanaf ongeveer je 20e wordt je stofwisseling trager, wat inhoudt dat je dus van hetzelfde eetpatroon dat je op je 18e had met een constant gewicht, toch dikker kan worden. (dat is ook de voornaamste reden dat mensen die ouder worden, dikker worden)
|
Verwijderd
|
Ja eh en het feit dat je rond je twintigste pas je echt vrouwelijke figuur hebt gekregen, wat bij de meeste meiden inclusief buikje is. Ik ben slank, maar als ik een écht platte buik wil, moet ik zo veel afvallen dat ik ook geen borsten en billen meer heb. Oftewel, je moet wel onthouden dat je vanaf je twintigste een tienerfiguur niet echt normaal meer is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jullie hebben een punt. Ik ben 21, en inderdaad, het is ook niet de bedoeling om zoveel te gaan trainen dat ik minder borsten overhoud
![]() Het stoort mij grotendeels omdat ik heel mijn leven heb kunnen eten wat ik wou en toch mager bleef, maar nu lijkt dat niet meer zo te zijn.. ( ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje hetzelfde probleem.. (ook zelfde leeftijd). Mijn aanpak is het volgende: ik probeer 3 keer per week naar de sportschool te gaan (anders 2, maar gewoon 3 proberen). Daar doe ik cardiotraining (meestal crosstrainer, liefst >30 minuten, maar nu door blessure wat korter) en vervolgens nog oefeningen. Buikspieroefeningen zijn toch wel mijn favoriet (met die apparaten dan he
![]() Je moet niet té overactief worden, want dan krijg je zoveel spierpijn dat je vervolgens een week op de bank zit om te herstellen. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Krachttraining is de beste manier om af te vallen. Daarnaast moet je gewoon op je voeding letten, kleine aanpassingen kunnen wonderen doen (magere melk i.p.v. halfvol).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #19 Bloem | 500 | 17-08-2007 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vind jij het belangerijk om voor de zomer er goed uit te zien? wr_faya | 110 | 17-03-2005 21:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
buikje shiningstars | 26 | 07-02-2004 18:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
vetjes aan de zijkant (op de heupen) pechvogel | 24 | 15-12-2003 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
als je een buikje hebt, kun je dit dan volledig wegkrijgen? BELLEKE | 19 | 21-04-2003 11:43 |