Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja je weet wel zo ongeveer hoe ik erover denk.. heb nooit het idee dat je haar écht losgelaten hebt, en het maakt het interessant als zij dat dus ook niet heeft. Meen me te herinneren dat jullie uit elkaar gingen omdat jullie jezelf te jong vonden voor zoiets vasts en jullie een beetje in een sleur kwamen o.i.d.? Iig niets overkomelijks volgens mij en denk ook niet echt een reden om het niet nog eens te proberen. Dat die gevoelens er nog zijn ligt misschien domweg aan het feit dat jullie allebei kieskeurig zijn en nog niet de goede persoon tegen zijn gekomen, maar gezien de grote hoeveelheid datemeisjes lijkt me dat vrijwel onmogelijk en denk ik dat jij iig nooit iemand anders zo leuk hebt wíllen vinden. Wat op zichzelf al reden genoeg is om het nog eens te willen proberen, mocht zij dat ook willen.
Aan de andere kant hebben mensen vaak de neiging wat in het verleden goed was te idealiseren... Waarom zou het nu wel goed gaan? Spreek uit ervaring natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Wat een herkenbaar verhaal. Ik heb ook nog steeds gevoelens voor mijn ex, waarmee het al vijf jaar uit is. We spreken elkaar alleen telefonisch tijdens mijn of zijn verjaardag. En als ik zijn stem weer hoor, dan gieren de zenuwen door mijn lijf. Sinds hem heb ik wel nog een relatie gehad met een jongen en zelf toen heb ik nog veel aan mijn ex gedacht. Ik denk dat het heel normaal is dat je nog gevoelens voor een ex hebt, maar waar die precies vandaan komen? Misschien dat ik de tijd met hem of hem idealiseer, maar misschien ook omdat ik nooit meer iemand ben tegengekomen die aan hem kon tippen. Maar gevoelens voor een ex kunnen ook sterker worden op het moment, dat je alleen bent en als je elkaar een lange tijd niet hebt gezien. Waarschijnlijk zal het niet zonder een reden zijn dat jullie uitelkaar zijn gegaan. Het zal verstandiger zijn om niet aan je gevoelens toe te geven, want waarom zou je het weer proberen als het in eerste instantie toch niet lukte? Daar komt alleen maar ellende van.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Liefde & Relatie |
liefdes spreukjes? DigitalWorld | 22 | 09-11-2004 21:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verwardheid] Keukenlicht en waterverf Verwijderd | 29 | 27-08-2004 15:56 | |
Liefde & Relatie |
Oude liefde weerzien na jaren? Hoe is dat? ShiningStar | 23 | 03-09-2002 20:16 | |
Liefde & Relatie |
Oude liefde roest niet? Wennepen | 29 | 25-04-2002 08:35 |