Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wel een normaal werkend antwoord: www.virtualdub.org .... met virtualdub kan je redelijk simpel je videobestand in twee delen opdelen.... |
![]() |
|
Als je divx hebt en deze nog om moet zetten naar VideoCD, gebruik dan TMPGEnc (te downloaden van www.divx-digest.com).
Je kunt dan de range selecteren welke je wilt opslaan als VideoCD. Als je dus alleen de eerste helft wilt, dan selecteer je deze en kies je er vervolgens voor om alleen dat deel te converteren. Als je dat ook met het 2e deel doet, dan heb je mooi 2 VideoCD-tjes van je DivX film. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vcd vind ik goed hoor, svcd nog nooit geprobeerd
||
Citaat:
alleen heb je wel een versie nodig van tmpgenc die dat kan converten. als je een divx hebt, en hij is gereed om ingelezen te worden door tmpgenc, moet je ook de wav selecteren. dan zet je hem om naar mpg 1 of 2, ligt eraan of je vcd of svcd wil. als je dat klaar hebt, sleep de mpg naar nero en branden ![]()
||
![]() |
Citaat:
'k geloof dat ik het begin te begrijpen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|