Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er staat alleen een foto van de katten in de kamer. Ik kijk niet vaak naar foto's van mezelf. Soms maak ik wel een foto van mezelf, en dan gelijk 10 ofzo, zodat ik de ene waarop ik geen grafkop heb kan selecteren, want ik ben niet bepaald fotogeniek. Ik kijk alleen in de spiegel als ik make-up er op- of afsmeer, zo'n 3 minuten per dag. En soms als ik me verveel en dan trek ik rare gezichten.
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel leuk om foto's van mezelf te maken als ik me een keer goed voel over mijn uiterlijk enzo, of als ik dan net een nieuw leuk kledingstuk heb. Dan kijk ik ook graag in de spiegel. Maar dat is niet echt vaak, meestal als ik me verveel. Dan vind ik het ook leuk om m'n haar apart te doen en met haarlak en make upjes in de weer en alles.
![]() Maar om mezelf nou echt een narcist te noemen, neh. |
![]() |
||
Citaat:
Maar om dat narcistisch te noemen? Nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och, ik weet wel waar ik bedreven in ben. Dat mag ik graag laten zien. Ik weet ook waar ik verdomd slecht in ben; en dat zal ik dan ook niet onder stoelen of banken steken. Dus ik denk dat 't wel meevalt.
Hoewel ik soms wel denk dat ik 't een stuk slechter had kunnen treffen met mezelf. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Idd dat, jezelf checken om te bevestigen dat je uiterlijk wel oke is. Of dat ik niet raar loop of whatever. Ik heb wel veel foto's van mezelf in huis hangen, maar dat is van mezelf toen ik klein was en toen was ik nog schattig. En het is meer omdat er familie bij op staat.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht, ggcy8 Geel | 178 | 25-03-2014 22:47 | |
De Kantine |
In hoeverre ben jij een... kettingtopic! Verwijderd | 52 | 25-08-2009 08:46 |