Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En van de andere kant, stel dat je vrouw bij je weggaat is het best mooi dat je eerst even kunt kijken of haar jongere zus niks voor je is ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Dat zinnetje "Het is op zichzelf goed dat een godsdienst zich met recht bezighoudt" is eern goed voorbeeld van het contrast tussen de CDA-wereld en de werkelijkheid. Dat het nog nooit iets anders dan problemen heeft gebracht schijnt het CDA niet te interesseren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het gaat hier nu ook niet over de moslims in Nederland, maar over die achterlijke kutlanden daar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat blijkt omdat je ook onder Nederlandse Moslims gearrangeerde huwelijken ziet waarbij liefde noch keuze een rol spelen. Daar hebben ze gewoon een nog ietsjes primitievere variant van exact dezelfde opvattingen.
||
Citaat:
Op dezelfde manier kun je in Europa wijzen op Christelijke culturele elementen zoals bijvoorbeeld de katholieke haatlobby in Polen, of de penetrante spruitjeslucht die om Balkenende IV heen hangt, of bijvoorbeeld hun legaliseren van discriminatie.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar wat is dan wél genoeg. Liefde is een solide basis om je schoonfamilie te leren accepteren. Als dát er al niet is, mijn god een paar exschoonfamilies van me kon ik wel de nek omdraaien.
Even losstaand van het feit dat het huwelijk an sich natuurlijk verboden zou moeten worden omdat het compleet overbodig is. En het gaat allemaal om vrije wil. Jij zegt hierboven dat je tegen vrije keus in huwelijk bent. En ik snap ook wel dat je tegen dit huwelijk bent. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik zou willen trouwen, en een ander meisje zou ook willen trouwen en we zouden met elkaar worden gekoppeld door onze ouders, waarna we vervolgens bepalen of we wel of niet met elkaar verder zou willen gaan, dan is er toch sprake van een gearrangeerde huwelijk waarbij 2 volwassenen ermee instemmen? Zeker ook nooit van een site als russianbrides.com gehoord zeker? |
![]() |
|
een gearrangeerd huwelijk is dus eigenlijk prostitutie?
je gaat naar een hoer. "he neuken? jij geld, ik verzetje. fuck liefde maar voor allebei beter." je gaar naar een vrouw. "he trouwen? jouw familie blij, mijn familie blij. fuck liefde maar voor allebei beter." mail order brides zijn voor zover ik weet gewoon vrouwen die al dan niet op rockbottom zitten en voor wie huwelijk niets waard is verder behalve dan dat ze kunnen wonen bij een dude met munny, enige wat ze hoeven doen is relatief mooi zijn en af en toe aan een pik zuigen. tsja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een gearrangeerd huwelijk sluit automatisch het normale huwelijk uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |