Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat om het principe. Genoeg Iraniërs die in Europa studeren, en juist die hebben we nodig om het regime omver te werpen. In plaats daarvan gaan wij, als enige, discrimineren, omdat die Iraniërs zo eng zijn!
t_id, weer een nieuwe term uitgevonden? "imperialistische moslima" ? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar zoals ik begrepen had ging het om universiteiten waar nucleaire kennis in de bibliotheek bereikbaar is. Tsja, dan kies je gewoon een andere universiteit, probleem opgelost, jaartje onderzoek verspild. Citaat:
En als dat zo is, wie houdt ze tegen in Belgie te studeren? |
![]() |
|
Ok, even kort:
Aangenomen dat studenten met een iraans paspoort atoomgeheimen kunnen ontfutselen tijdens hun studie, dan zijn er twee groepen Iraanse studenten: A: Studenten die dat ook willen doen. Deze kunnen dat nog steeds, door in een ander land te gaan studeren B: Studenten die dat niet willen. Hier hoeven we niks aan te doen. Maatregel is voor groep A irrelevant en voor groep B hinderend (bijvoorbeeld, als ze al in Nederland wonen en niet naar het buitenland willen gaan om er te studeren). Stomme maatregel dus.
||
Citaat:
ik vreet mn schoenen op als die hoogleraar niet het type 'ik wou wat betekenen maar faalde ongehoord' is en vervolgens maar time gaat zitten wasten aan dit soort kak voor wat publiciteit.
||
Citaat:
![]() En aangezien universiteiten zich niet om willen toveren tot vestingen met bewakers en al, is hier maar voor gekozen. Gezien het gebrek aan uitvoerbare alternatieven een prima maatregel. Ashley Terlouw is trouwens lid geweest van de Commissie Voortrekking Allochtonen en Religieuzen. Dat verklaart een hoop.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|