Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wat je met die kracht moet? Ik kan wel duizend dingen opnoemen waarbij het goed van pas komt.
||
Citaat:
![]() als je zwaar vergelijkt met andere bodybuilders of sterke volwassenen dan is het logisch dat een kind daar niks meer kan want die krijg die gewichten niet eens in de lucht. maar je kan als 15 jarige best zwaar trainen voor wat jij zelf als zwaar evenaart. en als je eenmaal flinke spieren hebt als 15 jarige (wat deze 15 jarige niet kan hebben aangezien hij nu (nog) geen krachttraining doet) kan je best een normaal zwaar schema volgen. tja wat moet je zo jong met die kracht. zelfde vraag als wat moet je als 18 jarige met die kracht (aangezien je zelf 18 bent). veel mensen zullen die kracht niet nodig hebben, maar vinden het of fijn hun energie kwijt te kunnen of willen er goed uitzien (of beiden). dat moet je dus als 15 jarige met kracht ![]() btw het is niet slecht voor je groei om krachttraining te doen mits je de goede techniek gebruikt |
![]() |
||
Citaat:
Zelf ben ik 18 ja maar noem mezelf geen bodybuilder ![]() Bedoelde ook dat de techniek vaak verkeerd wordt uitgevoerd, zie ik zelf ook in de sportschool bij die jongens.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[vraag] "Vet" ? -Octavius- | 67 | 26-03-2004 13:11 |