Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ontvang inmiddels ook geen stufi meer, maar met het tonen van mijn collegekaart en inschrijving mocht ik mijn studentenrekening ook houden. Maar ik besloot 'm maar vast om te zetten naar een young professional-rekening, omdat ik toch binnenkort hoop af te studeren. Zitten ook wel leuke voordelen aan een dergelijke rekening, dus kan iedereen adviseren zoiets bij de bank uit te zoeken als je afstudeert. Studentenverzekeringen zijn altijd een goede optie omdat ze goedkoper zijn, mooi meegenomen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben gisteren langsgeweest, er is een korte inkomenscheck gedaan (maar ik hoefde geen bewijzen te overhandigen, alleen te vertellen wat ik bruto aan inkomsten heb). Het enige bewijs dat ik hoefde te leveren was mijn identiteitsbewijs. Nu heb ik een YP-pakket met nog mijn huidige rekeningnummer en internetspaarrekening. Verder nog wat verzekeringen waar ik ook nog YP-korting op krijg. Binnenkort wordt mijn pas opgestuurd. Hoe kan dat zo'n verschil zijn.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is slim om te doen? Heeft iemand van jullie ervaring met zekur? Of met andere studentenverzekeringen? Hoe wordt bijvoorbeeld gechecked of je daadwerkelijk studeert? Tnx! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zorgtoeslag (en basisverzekering) Deel 2 Chaucus | 135 | 18-06-2006 02:39 | |
Werk, Geld & Recht |
no-claim terug? LisLiL | 10 | 27-02-2006 16:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenverzekering 668 euro 04 JackieZ | 12 | 29-12-2004 19:56 | |