![]() |
|
www.grieppandemie.nl zie vraag 2 aldaar.
|
![]() |
|
![]() |
als je de voorgaande jaren (en dit jaar) niet bent uitgenodigd voor de gewone griepprik én je bent ouder dan vier jaar; dan is er volgens mij geen reden om aan te nemen dat je nu deze prik moet hebben. de risicogroep voor griep als al jaren dezelfde, alleen is nu besloten ook kleine kinderen in te enten.
voor niet-risico mensen is er niet meer aan de hand dan bij een gewone griep. en bij de wel-risico mensen is er hetzelfde aan de hand als bij de jaarlijkse seizoensgriep.
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb zelf de prik moeten halen omdat ik:
- een hartkwaal heb - astma heb - diabetes heb - en een verzwakt immuunsysteem heb Er waren bij mij uit de klas 2 mensen die ook de prik moesten halen, maar niet in de risicogroep zitten, dat komt omdat ze veel in contact zijn met kinderen van 0-4 jaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Studentenvoer MiBe | 8 | 31-01-2011 16:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Eten & Drinken |
Ideeën voor recepten nodig? Vraag ze hier! murwari | 500 | 12-10-2008 14:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 |