![]() |
|
Topics over zwangerschap horen op lichaam en gezondheid, daar gaat dit topic nu ook naartoe.
Verder: lief doen jongens! ![]() Voor larabloem: als je onveilige seks hebt kun je zwanger worden. Vanaf een week nadat je ongesteld moet worden kun je een zwangerschapstest doen. Oh en heb je ook nagedacht over de eventuele kans op soa's?
|
Verwijderd
|
Je hebt onveilige seks gehad, dus je kan inderdaad zwanger worden.
Tot 72 uur na de onbeschermde seks had je een morningafter-pil kunnen nemen, maar 'een paar dagen' is waarschijnlijk langer dan 72 uur, dus in jouw geval ben je dan te laat. Ik heb geen idee wat je nu voor opties hebt, dus misschien kan je beter naar de huisarts gaan zodat je goed wordt voorgelicht. Als je menstruatie uitblijft, doe dan een zwangerschapstest. Als je zwanger bent, kan je via de huisarts worden doorverwezen naar een abortuskliniek en die kunnen je dan een abortuspil voorschrijven. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Een zwangerschapstest kan pas als je overtijd bent (sommige testen kunnen wel een paar dagen voor die tijd, maar ook dat zal nu nog niet van toepassing zijn).
En als je geen zwangerschap wilt, dan kun je het beste zo vroeg mogelijk er iets aan doen (MAP of abortuspil), dan is het lichamelijk gezien makkelijker (en psychisch wellicht ook). En in het vervolg de pil en/of een condoom gebruiken lijkt me wel verstandig... |
![]() |
||
Citaat:
Alsof mensen in de situatie TS nog niet genoeg problemen hebben zonder geloofswaanzinnigen om hen een vals schuldgevoel aan te praten...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #14! Daantje_0705 | 500 | 04-04-2006 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |