| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dit hoort eerder op Kamerhuur- en Verhuur.
|
|
|
|
Kijk vooral eens op de site van de sls, dat is de studentenhuisvester in Leiden. Daarnaast heeft DUWO ook nog wel wat. Het is niet zo dat kamers duurder zijn in juli en augustus. Verder: hospiteren is idd lastig als je van ver komt, maar het hoeft niet onmogelijk te zijn. Ik had zelf ook een reistijd van zo'n 2,5uur maar heb het toch gedaan. Als je dat echt niet wilt kan je via de SLS reageren op niet-hospiteeraanbod. Eerstejaars die van ver komen hebben dan van juli tot november voorrang. Je kunt ook een briefje ophangen op verschillende faculteiten en in de universiteitsbibliotheek. Ik kan je aanraden om vroeg te zoeken. Zelf ben ik gelijk na mijn laatste eindexamen en vóór de uitslag gaan hospiteren. Het was toen een stuk rustiger. Ik wist zeker dat ik zou slagen. Dus ik zou zeggen bekijk eens de site van de SLS (www.slswonen.nl) en schrijf het hospiteren niet meteen af. Het kost dan even tijd en geld, maar dan weet je wel waar je terecht komt als je de kamer krijgt. En veel plezier in Leiden trouwens, goede keuze!
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
voor studenten in Leiden poetjepuk | 7 | 14-10-2008 15:47 | |
| Algemene schoolzaken |
Gaan studeren in Leiden Poepkind | 139 | 25-08-2006 23:26 | |
| Algemene schoolzaken |
Kamer in Leiden aangeboden! Danielle-Leiden | 1 | 18-07-2004 13:40 | |
| Algemene schoolzaken |
Sterrenkunde in Leiden packman | 1 | 28-04-2004 16:38 | |
| Algemene schoolzaken |
Hospiteren in Leiden nienie | 49 | 14-03-2004 22:15 | |
| De Kantine |
Op kamers, hoe vind je het snelst een kamer? Sister Bliz | 11 | 06-08-2002 15:12 | |