Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2010, 12:05
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Ik zou graag een PS3 250 GB willen kopen. Alleen, die dingen zijn nogal duur.... Weet iemand waar ik voor een goede prijs zo'n ding zou kunnen kopen of is het gewoon wachten op een aanbieding?

Caviamax
Advertentie
Oud 10-02-2010, 19:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het is wachten op een aanbieding wil je er op een legale manier aan komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-02-2010, 16:32
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Waar heb je eigenlijk die 250GB voor nodig? Aan 120GB heb je toch genoeg?
Oud 13-02-2010, 21:58
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Waar heb je eigenlijk die 250GB voor nodig? Aan 120GB heb je toch genoeg?
Dacht voor de toekomst. Games worden dan downloadbaar. Verder ga ik er ook veel op streamen, vandaar dus. Ben er vandaag achter gekomen dat de goedkoopst prijs 311.- is. Ik wacht wel op een korting ofzo.
Oud 14-02-2010, 01:16
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Oh, die prijs valt reuze mee als je kijkt naar toen ik mijn PS3 kocht, toen hij net uit was. 500 euro voor dat ding met 60GB aan schijfruimte.
Oud 14-02-2010, 16:02
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
kijk anders i op marktplaats. soms hebben ze daar gewoon nieuwe staan voor een redelijk zacht prijsje
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 22-02-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Dacht voor de toekomst. Games worden dan downloadbaar. Verder ga ik er ook veel op streamen, vandaar dus. Ben er vandaag achter gekomen dat de goedkoopst prijs 311.- is. Ik wacht wel op een korting ofzo.
Dat prijskaartje valt nog reuze mee, mijn PS3 had ik eind 2007 gekocht voor 600 euro, en dat was nog die grote bakbeest, + games + 2e controller was ik toch al bijna 800 euro kwijt.
Oud 22-02-2010, 20:03
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
kijk anders i op marktplaats. soms hebben ze daar gewoon nieuwe staan voor een redelijk zacht prijsje
Ja, mmm...daar zat ik ook aan te denken maar met zo'n dure aankoop vind ik het toch een beetje tricky. Als het kapot gaat enzo met garantie.
Oud 23-02-2010, 13:18
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
er zijn bedrijven die ze gewoon nieuw verkopen. je kunt natuurlijk als je echt goedkoop wil doen importeren. maar als die kapot is ben je dan wel vaak de sjaak.
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 24-02-2010, 09:51
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
er zijn bedrijven die ze gewoon nieuw verkopen. je kunt natuurlijk als je echt goedkoop wil doen importeren. maar als die kapot is ben je dan wel vaak de sjaak.
Dat ga ik denk ik proberen, dat van Marktplaats. Dank voor de tip!
Oud 24-02-2010, 12:22
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
dan geef ik je nog n tip. ga even langs bij je product zeg maar. en kijk of alles ervan het nog doet enzo.
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 04-03-2010, 14:18
J-roenn
J-roenn is offline
neem anders eens een kijkje op Budgetgaming.nl , hun vergelijken alle games en bijbehorende hardware bij nagenoeg alle webshops en echte winkels, als je on-line koopt wel altijd even checken of je een betrouwbaar bedrijf hebt...
Oud 04-03-2010, 14:25
Caviamax
Caviamax is offline
Dank voor nog een tip. Ik heb al meerdere berichten gehad op mijn advertentie op marktplaats, maar zover zit er nog niets tussen. Ik zal eens naar die site kijken van J-roen, bedankt voor de tip.
Oud 06-03-2010, 17:36
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Je zou het ook van een andere kant bekijken.
Je kan ook voor iets goedkopers gaan, bv voor een wii, een xbox of pc.

Ik game niet zoveel meer, dus kijk ik naar andere eigenschappen. Standaard hebben de eerste twee niet zoveel opties, maar wanneer je ze hackt/mod biedt, op dit moment, de wii meer dan de xbox. Maar onderdelen van een wii zijn moeilijk te vervangen, bij een pc is dat niet.

Ik zou ook voor een ps3 kunnen gaan, want je kan alles doen, zonder hem te modden. Maar dan kom je weer terug naar jouw probleem, het kost je wel wat.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Oud 07-03-2010, 11:16
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
je zou eventueel ook een pc kunnen bouwen als je dat leuk lijkt. vaak kun je voor hetzelfde geld een goede game pc bouwen. maar misschien heb je daar wel helemaal geen interesse in. een pc is wel veel makkelijker uitbreidbaar. (helaas komen niet alle ps3/xbox games op de pc uit en zijn sommige ports schandalig kwa systeemeisen (GTA lV anyone?)
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 07-03-2010, 13:02
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
je zou eventueel ook een pc kunnen bouwen als je dat leuk lijkt. vaak kun je voor hetzelfde geld een goede game pc bouwen. maar misschien heb je daar wel helemaal geen interesse in. een pc is wel veel makkelijker uitbreidbaar. (helaas komen niet alle ps3/xbox games op de pc uit en zijn sommige ports schandalig kwa systeemeisen (GTA lV anyone?)
Ja, aan een PC heb ik ook lang aan gedacht, maar niets voor mij. Bijna al mijn vrienden hebben een PS3, dat is ook een rede (kunnen we tegen elkaar enz). Daarom is een andere console ook niet echt een optie.
Oud 26-03-2010, 16:21
Caviamax
Caviamax is offline
Vond deze site, http://gc4u.net/index.php. Zelf vind ik het een beetje te mooi om waar te zijn, wat denken jullie?
Oud 26-03-2010, 16:28
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
zou ik niet doen. er staat nergens dat je contact op kan nemen. en er staat geen keurmerk logo's op. prijzen zijn onrealistisch
__________________
tux was here. ^ ^
Ads door Google
Oud 26-03-2010, 17:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik ga een dezer weken de PS3 slim kopen, voor 299 euro vind ik de prijs nog meevallen. De oudere ''dikkere'' PS3 was beduidend duurder. Alleen ben ik aan het twijfelen of ik nou de 120 od 250 gb versie moet kopen.

Welk (gevechts)spel kan ik het beste kopen om online met andere gamers samen mee te spelen?
Oud 26-03-2010, 18:06
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
als je shooters bedoelt zijn er op het moment 2 koningen modern warfare 2 en battlefield badcompany 2 voor fighters is het denk ik street fighter lv
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 26-03-2010, 19:54
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Ik ga een dezer weken de PS3 slim kopen, voor 299 euro vind ik de prijs nog meevallen. De oudere ''dikkere'' PS3 was beduidend duurder. Alleen ben ik aan het twijfelen of ik nou de 120 od 250 gb versie moet kopen.

Welk (gevechts)spel kan ik het beste kopen om online met andere gamers samen mee te spelen?
Je kan ook deze halen http://www.eugames.nl/ps3/consoles.php. Op de 250 GB versie heb je 8% korting
Oud 29-03-2010, 20:12
Caviamax
Caviamax is offline
Heb er een tweedehands gevonden. Dit krijg ik:

- 1 PS3 console, 250 GB
- 1 PS3 controller
- 1 HDMI kabel t.w.v 15.-

Dit alles voor 250.-. Wat denken jullie? Goede deal?
Oud 30-03-2010, 17:40
Caviamax
Caviamax is offline
En wat denken jullie van deze?

http://www.gamehandel.nl/ps3-slim-25...-spel-ps3.html
Oud 16-04-2010, 05:11
Verwijderd
Dan moet je naar 2012, daar zijn ze goedkoper.
Oud 16-04-2010, 15:35
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Dan moet je naar 2012, daar zijn ze goedkoper.
Heb d'r al een gekocht. Topic kan dicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Geheugen PS3 checken
Verwijderd
2 22-08-2013 21:45
Games PS3 Controller
PatoLoco
6 29-04-2011 12:52
Software & Hardware Producten kopen via Ebay
Caviamax
5 03-01-2011 21:50
Games [PS3] Kopen of toch niet ?
mdac
17 19-04-2010 17:26
Games PS3 topic.
Verwijderd
84 17-12-2007 13:26
Games PS3 - Next-gen gaming
Th0m4s
387 31-12-2006 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.