Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2010, 19:48
janosch
janosch is offline
Sinds ongeveer een uur geleden voelt mijn knie aan de binnenkant van mijn been heel gevoelig aan als ik het aanraak. Het werd rood en nu zit er een blauwe plek. Mijn gewricht zit gewoon normaal en als ik loop of mijn been buig heb ik nergens last van.
Het onderste bot van mijn been (=dus die linker knobbel van mijn scheenbeen bij mijn knie) is volgens mij het gevoelige Het voelt warm aan en lijkt uit te steken. Ik snap er niets van waarom dit ineens zo is. Ik weet zeker dat ik mijn knie niet heb gestoten of iets.
Ik kan er ook niets over vinden op internet (behalve botkanker of bloedkanker )
Iemand herkenning?

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 18:17
Verwijderd
Ben je nog in de groei?
En zit die knobbel op ongeveer het midden van je scheenbeen, onder je knieschijf? (waar je pees van je bovenbeenspier zit aangehecht.)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 19:45
Verwijderd
Hmm, mogelijk een ontsteking van de pees of de slijmbeurs. Heb je vandaag rare bewegingen gemaakt of meer gesport dan normaal?
Ik denk dat je het beste maar even naar de huisarts kunt gaan maandagochtend, of als de pijn zo erg wordt dat je niet meer normaal kunt lopen maak je een afspraak met de weekenddienst.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 18:44
honkballertje
honkballertje is offline
kan zijn door het sporten (als je die dag of de dag ervoor gesport hebt)
of doordat je het hebt gestoten oid en niet echt direct doorhad maar later wel bent gaan voelen
misschien kan het komen door de groei (als je nog in de groei bent)
of het zou een ontsteking oid kunnen zijn

als je denkt dat het van de eerste 2 kan komen en je hebt normaal nooit last van je knie zou ik het even lekker laten rusten. als het niet door die eerste 2 kan komen omdat je niet gesport hebt of je weet 100% zeker dat je je niet hebt gestoten dan zou ik ff naar de huisarts gaan om die uit te laten zoeken of het punt 3 of 4 is.

als je dit vandaag nog leest zou ik uiterlijk morgen nog afwachten en als het dan overmorgen nog niet over is zou ik zeker naar de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 21:59
janosch
janosch is offline
Nee ik ben niet meer in de groei. (ben 19 jaar)
Die knobbel zit niet onder mijn knieschijf maar ernaast (aan de binnenkant van mijn been/knie zegmaar)
Ik weet echt zeker dat ik me niet heb gestoten (ook niet daarvoor) Dat heb ik wel eens gehad en dat voelde toch anders dan dit
Ik heb wel een oefening gedaan voor je benen maar dat doe ik echt al jaren en daar heb ik normaal nooit last van gehad
en het gekke is dat het geen pijn doet als ik loop of wat dan ook, behalve als ik het aanraak of erop druk. Daarom denk ik ook dat het geen spier is.
Ik hoop idd dat het weggaat en anders ga ik naar de huisarts.
Maar vroeg me af of er meer mensen waren die dit hadden omdat ik er niet zoveel over kon vinden op internet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten