Advertentie | |
|
![]() |
|
ik lach eig ook best vaak. als mensen naast me bij het stoplicht staan, of als ze de deur voor me openhouden en zo. heb zelfs een keer gehad dat een meneer in een scootmobiel die ik niet eens kende tegen me begon te praten over die vervelende sneeuw. ik kletste gezellig mee haha
|
*AAH* hihi
![]() Ik vind het een leuk topic en heb er daarom gisteren eens opgelet hoeveel ik op een dag glimlach naar vreemden. Ik merk dat ik dat veel meer/sneller doe dan ik dacht! In feite is het naar iedereen waar ik oogcontact mee heb (behalve passerende fietsers/auto's enzo). Mensen die naast je komen zitten in de bus, bij het openhouden van een deur, als je iets ziet gebeuren wat beschamend was (iemand die heel hard van zijn fiets dondert omdat 'ie achterom keek ![]() ![]()
||
Citaat:
Volk: "Goeiemiddag meneer!" Meneer: *pakt tas stevig vast en kijkt me wantrouwend aan* Alsof ik ze zou overvallen ofzo ![]() |
![]() |
|
Hehe, Sarah heeft 'Vogelvrij' in plaats van 'Volk' in haar voorbeeld gezet
![]() Maar ik begrijp op zich wel dat mensen dan wat schrikachtig kunnen reageren, het kan nogal aanvallend overkomen als jij ineens begint te schreeuwen, dan denken mensen: huh, maar ik ken jou toch niet, wie ben jij, wat wil jij van mij? Terwijl een glimlachje gewoon een eenduidig vriendelijk gebaar is. Wel jammer ja ![]()
||
Citaat:
|
Ik glimlach trouwens telkens als ik op mijn werk kom of naar de inpaktafel moet tijdens het werk, naar de daklozenkrantverkoper, die zich aan ons hitteschild staat te warmen. Maar dat is inmiddels geen vreemde meer, want het zijn maar twee verkopers die elkaar afwisselen en ze kennen me inmiddels wel een beetje denk ik. Ze glimlachen altijd lief terug wel.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat doe ik altijd, ongeveer, naar iedereen. Als ik heel blij ben, dat groet ik ook heel overdreven. Naar mensen in bussen, treinen, auto's toevallige passanten, lieve mensen die met mij voor het stoplicht wachten, etcetera.
Soms merk ik wel dat, als ik een hoofddoek draag, mensen heel aangevallen terugkijken ![]() Zonder hoofddoek heb ik nog nooit iets raars meegemaakt. Wel als ik bel als ik iemand inhaal op de fiets, heel agressief, van: kutwijf, wat nou bellen, haal me gewoon in! Maar dat doe ik toch niet. Ik blijf lekker bellen en lachen en groeten. Als je echt aardig groeten meent, is bijna niemand vervelend. |
![]() |
|
![]() |
ik erger me altijd aan die hardfietsers die er makkelijk langs kunnen en dan nog steeds gaan zitten bellen, alsof ze zo snel zijn dat ik ze niet zag aankomen(niet dus, zo snel gaan ze nooit)
![]() bellen doe ik nooit, mijn bel is 2 jaar geleden ofzo bij gym eraf gejat ![]() als ik echt er langs moet ga ik gwoon ff mn handremmen laten klakken ofzo, maar m'n fiets maakt ook al genoeg lawaai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() EDIT: daarbij glimlach ik naar iedereen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach, een glimlach-complex hebben is beter dan een ander soort complex. ![]()
|
Verwijderd
|
Nouja in een drukke winkelstraat heb je natuurlijk geen tijd om iedereen aan te kiijken, maar als ik ergens loop waar het rustig is en ik knik iemand glimlachend toe, dan glimlachen ze altijd terug. En de cassière glimlacht altijd als ik betaal, en als ik met mensen samen in de lift stap dan glimlachen de meesten even, enzovoort.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@ Sneeuwzwart: Volgens mij gaan de meeste mensen hier ook niet in een bus/supermarkt alleen maar om zich heen staan glimlachen
![]() ![]()
|
Of ik ben gewoon blind
![]() Soms als ik fiets luister ik Family Guy, hij staat op mijn iPod en gaat perongeluk aan. Dan lag ik me echt in een scheur. Best grappig als je bij het stoplicht staat. dan kijken mensen je echt raar aan. wat een slechte cultuureigenschap. laten we dat veranderen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Wat voor vreemde/interessante dingen vroeg jij je af? #2 Hanneke | 166 | 08-07-2007 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
De Kantine |
mens contra natuur kelticfairy | 21 | 05-03-2005 13:11 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |