Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, meisjes plagen is kusjes vragen
![]() Als je alleen met haar bent zou je je excuses aan kunnen bieden voor je gepest/geplaag. Dat werkt vast beter dan alleen pesterig zijn en stil zijn. Houd op met het pesterige gedrag. Ik weet niet wat je verwacht als je vraagt hoe je het moet afleren. Maar het niet doen helpt over het algemeen wel. Denk na over je acties en de consequenties. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik schrok helemaal! Ik heb toch niet echt wil, met een t geschreven?
Maar dat was ik ook niet, pfieuw Wees gewoon je leuke zelf, houd op met dat kinderachtige geplaag en zorg dat je veel tijd met er doorbrengt en met er lacht. Stel dan voor om wat leuks te doen, iets waarbij je lekker bezig bent, dan heb je vanzelf wat om over te praten als je een beetje verlegen om woorden zit. |
![]() |
|
![]() |
David Deangelo + torrent, fantastische man uitermate leuk om naar te luisteren ook heel boeiend als je geinteresseerd bent in menselijke evolutie van emoties, waar lachen vandaan komt en andere emoties enz.
Cocky comedy and other conversations skills heet het volgensmij, maar het houdt in vrouwen verleiden |
![]() |
|
Kijk voor de lol eens de film : the ugly truth.
Niet dat je er erg veel aan hebt, maar het schetst wel een beeld ![]() Ik denk dat een man/jongens goed zal 'scoren' bij het meisje wanneer hij naar haar luisters, interesse toont, grapjes maakt, lacht. Laat zien wie jij bent, wij meiden voelen vaak echt wel aan of het echt is of dat jij je alleen maar voordoet als een gentleman! Eerlijkheid, zelfvertrouwen (geeeeen arrogantie ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen? Jochemska | 60 | 08-11-2007 13:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |