Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het enige wat ik gek vind, is dat je die vraag nog stelt.
![]() Maar verder; als je niks met de RK hebt, dan kan je toch gerust naar andere gemeentes zoeken? Ik hoop in ieder geval dat je in je 'zoektocht' (zo noem ik het maar even ![]()
|
Wel een beetje veel kerk dit en kerk dat hier de laatste tijd. Deze mag blijven, maar het moet niet doller worden. Dan ga ik wat mergen denk ik.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren ben ik naar dat 4U! kamp geweest, en het heeft me erg geraakt. We hebben liedjes gezongen (lofprijzingen) en dat was helemaal niet saai of wat dan ook. Er werd volop meegezongen en geklapt. Er was een 'stille tijd' waarin je voor jezelf kon bidden en na kon denken. Er was een mis (niet verplicht, maar we gingen er wel heen) en ook die was totaal anders as wat je verwacht. Smiddags had je workshops, je kon 'gewone' dingen of 'diepere' dingen kiezen. Ik ging met mn vriendin mee, die naar de DTS workshop ging. Het was niet erg interessant voor me, omdat het over Jeugd Met Een Opdracht ging (internationaal) die dan mensen overal gingen helpen vanuit het geloof. Maar dat is niets voor mij, dus het was nogal saai en langdradig. We hebben ook een 'spreker' gehad. De vraag 'Hoe kan je God beter leren verstaan' probeerde ze te beantwoorden. Het was niet saai, ik heb er juist veel van geleerd. Zondag ga ik naar de kerk. Samen met diezelfde vriendin gaan we wat kerken 'uitproberen'. Het voelt...raar.. Maar ik heb wel het gevoel dat dit de weg is die ik moet bewandelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Arie Boomsma, de EO en het christendom zeger_longhair | 34 | 08-08-2009 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
fantasy: bescherm de kinderen. Eye of Sauron | 7 | 28-05-2005 23:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
De Nerderige Zak Just Johan | 3 | 21-07-2003 23:20 |