![]() |
|
![]() |
Ah, ik mis ook wat kiezen en overmorgen naar de kaakchirurg voor weer 2 verstandskiezen! Schale troost dat ik niet de enige ben!
1. Hoelang duurt het stollen/genezen van de wond? Het stolt vaak wel na een paar uur, maar het genezen kan verschillen van zo'n 2 dagen tot 2 weken. Kleine of grote wortels, of ze scheef staan, hoeveelheid tandvlees ed maken hierovor allemaal uit. 2. Kan ik gewoon (pijnlijk) eten zonder dat mijn wond minder snel geneest? Meestal wordt geadviseerd aan de andere kant te eten, maar dat gaat bij jou niet op. Je kan de wond weer open halen als deze nog niet goed dicht is. Aardappelen, spinazie, banaan ed moet prima kunnen, maar wellicht dat je dingen als dortio chips en dubbele whoppers nog even wil laten liggen. 3. Kan ik gewoon met mijn tong langs de wond? Ja dat moet wel kunnen, je tong is krachtpatser wat dat betreft. Ook eroverheen kwijlen kan geen kwaad ^^ 4. Er blijven wel eens etensresten zitten in de wond, kan dat er gewoon met mijn vinger uit 'pulken'? De eerste dag niet, dan is de wond nog te fragiel en haal je em zo weer open. Maar daarna wordt het stevig en moet het wel kunnen. Wellicht dat je het eerst wil weg proberen te spoelen met water though. Ik weet nog wel dat ik 3 dagen lang op yogurt en drinken heb geleefd, omdat brood te dik was om in mijn mond te doen, en crackers te hard waren. Ik weet niet hoe goed je engels is, maar ik had op een game forum ook al een 'halp me' thread geopend, hierr http://www.wcreplays.com/forums/show...=125685&page=2 Wellicht dat je er nog wat nuttigs tussen vind, staat ook een link in voor spoelen met zout water zoals Naimin al zei, |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gel zorgt voor bultjes op m'n voorhoofd? Jamiroquai | 9 | 12-03-2010 12:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kiezen trekken Verwijderd | 1 | 04-10-2009 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 | |