Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2010, 22:15
nachtmens
nachtmens is offline
Ik heb nu nederlands en wiskunde achter de rug. Maar ik kon mij niet concentreren, hoe ik mijn ook deed, het lukte gewoon niet om te vatten wat daar stond, Vooral wiskunde was niet nomaal , ik las die vraag wel 7 keer en als nig vatte ik niet wat daar stond, de teksten voor de vragen begrijpen zatten er niet in, hoe vaak ik het ook probeerde of ik begreep de eerste zin en de tweede wel ...
Allleen door de laatste vragen heb ik een 17 kunnen halen van 77! Deze vragen waren zonder tekst.
Tijdens deze examens had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen en alles om heen leek wel te bewegen. Misschien komt dit door het feit dat alle examens pas half 2 beginnen en 3 uur lang duren !!, op zijn tijdstip ben ik dan niet zo "actief". Thuis kan ik me namelijk heel goed concentreren, al word ik wel snel afgeleid.
Wat moet ik nu doen? Zo doorgaan heeft geen zin,, ik hoop op wat tips en mensen die dit ook ooit hadden of hebben, wat doe je ertegen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2010, 13:56
Verwijderd
Neem Dextro oid mee, dat geeft je energie. Geen Redbull, dat geeft alleen een korte energiestaat en dan ben je daarna moe. Of ga even achterover zitten en ga dan verder, dan heb je een korte pauze en ben je weer wat alerter.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 18:24
silentbob
silentbob is offline
mag je naar de wc?
zo ja zou ik genoeg espresso's klaarzetten(energydrank en dextro werken beide niet, tenminste bij mij, hoewel energydrank vroeger wel iets uithaalde, maar espresso werkt zowieso beter)
nog nooit moeheid na caffeïne gemerkt trouwens...

en anders kun je nog proberen ritalin te slikken, schijnt ook voor goeie cocentratie te werken(ook aks je geen adhd hebt)

maar beste zou denk ik werken om van te voren even goed te relaxen, muziek op, stil en comfortabel zitten
maar mischien doe je dat ook al wel...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
HAVO zenuwen voor de examens, wel of niet?
JochemteWierik
6 12-05-2010 12:49
Liefde & Relatie mijn dramatische liefde
Juana__
8 13-10-2009 12:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Lichaam & Gezondheid Onverklaarbare vermoeidheid
GeritoDM
10 22-05-2003 13:51
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.