Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een spellingsanarchist
![]() Allicht ook omdat ik West-Vlaming ben en onze spreektaal niet overeenkomt met het op 'Amsterdamse verkoopspraat' gebaseerde standaard Nederlands. ![]() Ik heb weinig verstand van taal, maar voor mij is het een levend iets dat zich niet zomaar laat temmen. ik hou ervan als het in alle bochten kruipt en het onverwachts uit de hoek komt... ...zoals deze dus ^^ @Em. ik bijt alleen na middernacht ![]() |
![]() |
|
Ik vond het niet storend toen het hele gedicht schuingedrukt was, omdat er toen niets speciaals bedoeld mee leek te zijn, behalve dan het afbakenen van het gedicht en die laatste zin over de feedback, maar juist nu alleen die laatste zin schuingedrukt is, denk ik: waarom?
![]() @FA: West-Vlaams, dat is toch eigenlijk ook geen Nederlands te noemen ![]()
|
@FA; als biologisch ingesteld iemand vind ik taal geen levend iets. n__n
Nee oké, taal is wel interessant omdat je het op zoveel manieren kunt gebruiken. Omdat het, tja, heel dicht bij ideeën en gedachten en gevoelens komt of kan komen. Muziek kan dat ook, maar ik ben niet muzikaal. Ik heb geen verstand van taal en spellen en dingen, ieh. Ik doe maar wat. Ik denk ook niet na over wat ik ga schrijven of wat ik wil zeggen of wat dan ook. Als ik dat doe gaat het meer de mist in dan als ik maar wat doe - en daarnaast ben ik lui. n__n Taal laat zich fantastisch temmen. Zeg 'lig!' en het doet 'lig!', nee oké. @Ratatouille: dank je! (: |
![]() |
||
Omg! Em.
![]() Citaat:
![]() Waarschijnlijk is het allemaal gezegd, maar ik vind het gedicht zo hemels (stom woord ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Over de betekenissen van woorden Vogelvrij | 3 | 04-07-2005 19:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 | |
Is de vrouw minderwaardig in het Jodendom? Oum Taqiyyah | 45 | 06-12-2003 14:07 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |