Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik persoonlijk zou dit eerder als een kortverhaal hebben geschreven, maar dat is denk ik zuiver een kwestie van smaak.
De symboliek vind ik in ieder geval wel mooi. ![]() Over grammatica ga ik geen beoordeling geven, want als rasechte punker van het geschreven woord heb ik daar toch geen verstand van. ![]() Maar de inhoud vind ik dus goed, zei het dat het voor mij meer als ingekorte proza aanvoelt. ![]() |
![]() |
|
Ik ben het eens over de opmerkingen van Jojo over de komma's. Voor de rest ben ik het eigenlijk niet eens met hem
![]() ![]()
||
Citaat:
'Het kolkende water ontvouwde zich als een warme deken. Je leek wel in de hemel, zevende, als het even kon.' Dat stukje vind ik het mooist, Maar verder, tja, ik weet het niet. Het is nogal beschrijvend - hoe zeg je dat? Dat je teveel woorden en dingentjes gebruikt ('als het even kon' en 'of misschien gewoon om te hopen') waardoor het niet echt lostkomt. Het blijft een beetje dicht bij de grond, struikelt over zichzelf heen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Sorry zeggen Verwijderd | 15 | 24-11-2012 22:04 | |
Films, TV & Radio |
Tara Elders vervangt Carice van Houten in PHILEINE ZEGT SORRY! Simon | 9 | 22-02-2003 13:22 | |
Verhalen & Gedichten |
I'm sorry Cinamon | 8 | 11-05-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
sorry papa Candysuck | 4 | 17-02-2002 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Sorry papa MIDITJUH | 21 | 21-12-2001 19:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Sorry... Eend | 0 | 05-09-2001 08:25 |