Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2010, 10:31
Louise6
Louise6 is offline
Hey,

Ik ben iemand die totaal niks van computers kent en heb nogal een stomme vraag.

Het zit dus zo. Deze week kwam mijn beste vriendin langs om wat nota's voor school uit te printen. Daarna ging ze nog even op facebook en netlog. Nu....

Blijkbaar heeft ze iets gezien wat haar razend maakte want ze heeft de code van een meisje haar msn veranderd (oude vijand)

Ze heeft dus de geheime vraag beantwoord en zo haar code weten te veranderen. Verder heeft ze niks gedaan (niet ingelogd op msn en dus ook geen mails bekeken totaal niets)

Toch maak ik me zorgen omdat dit op MIJN computer gebeurde. Ik weet ergens ook wel dat het te stom voor woorden is dat dat meisje naar de politie zou stappen en zij er ook effectief iets aan zouden doen maar stel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2010, 11:39
M@rco
M@rco is offline
Niet druk om maken, niemand gaat voor zoiets moeite doen. Hotmail zou dan het IP adres waarmee het wachtwoord is gewijzigd moeten prijsgeven (ervan uitgaande dat ze dat überhaupt bijhouden), en vervolgens zou jouw provider op moeten geven wie er op dat moment dat IP adres gebruikte. Providers doen dat niet tenzij er echt iets ernstigs aan de hand is en justitie aan komt kloppen, en Hotmail zal ongetwijfeld zeggen "niet onze verantwoordelijkheid, tot ziens".
Oud 11-06-2010, 17:49
jacobdb
jacobdb is offline
wees gerust, ik heb zat ergere dingen zien gebeuren waar mensen ook niet voor opgepakt werden.
Oud 12-06-2010, 16:52
Sudoku.
Sudoku. is offline
Inderdaad, er is niets om je zorgen over te maken. Wel lullig van je beste vriendin, trouwens. :')
Reageren

Regels voor berichten