![]() |
|
Verwijderd
|
Op de foto's die je vindt met google zie je ook de extreme gevallen en die hebben inderdaad niet voldoende ruimte in hun borstkas om de longen goed te gebruiken, maar veel meer mensen hebben het gewoon 'een beetje' en dan valt het niet zo op en heb je verder ook nergens last van. Als je wat aan zou komen of je borstspieren zou trainen, zou het waarschijnlijk ook minder opvallen.
Als je meer wil googelen, de medische term is pectus excavatum ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2010 om 18:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan weet ik eigelijk niet of het een plastische of medische ingreep is ![]() Want plastische ingrepen worden niet vergoed door de verzekering, dacht ik. En dan kan het nog wel een aardig duur grapje worden. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pieter van den hoogenband (zwemmer) heeft ook een betrekkelijk diepe inham. Dit is heel normaal en komt bij erg veel jongens voor. Mocht je daar niet gerust mee gesteld zijn, dan kun je je borstspieren gaan trainen.
Mocht je dat gaan doen, dan raad ik je wel aan hier heel voorzichtig mee te zijn aangezien je 14 bent en botten in de groei kunnen bij overtraining scheef groeien. Laatst gewijzigd op 23-08-2010 om 22:34. Reden: Spieren moest zijn botten. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder kan het 'wegtrainen' alleen bij een hele milde vorm. Zoals je ziet is het bij van den Hoogenband ook duidelijk zichtbaar terwjil die een redelijk pak spier heeft. AndriesGoesLife heb je foto's ervan? Kunnen we gelijk beoordelen hoe 'erg' het is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|