Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ze 's avonds kan msnen dan kan ze toch ook net zo goed afspreken?
![]() ![]()
|
Anyway, ik geloof niet dat deze relatie een groot succes wordt als zij er niet meer tijd in wil/kan steken. Of je geeft dit aan en vraagt haar om tijd te maken in haar volle agenda (bah, ze heeft toch zelf wel controle over wat er in haar agenda staat? Ze hoeft 'm niet vol te plannen...) of je zegt nu tabé en zoekt iemand die wel tijd in je wil steken.
Laatst gewijzigd op 17-10-2010 om 20:54. Reden: opmerking weggehaald over post die er niet meer is om verwarring te voorkomen |
![]() |
|
Als zij jou minder belangrijk vindt dan alle dingen die ze in haar agenda heeft staan dan kan ze blijkbaar prima zonder je. Ik zou het uitmaken als ik jou was, tenzij je nu met haar gaat praten en gewoon zegt dat als ze geen tijd voor je kan maken jullie het maar uit moeten maken. Als er niks verbetert weet je wat te doen.
||
![]() |
Citaat:
je hebt 20,- btg. en dan maak je dat op. dan moet je nieuwe kopen, maar dan ineens is je geld op ![]() ik zal het even in een verhaaltje doen 'er was eens een meisje, ze hete Sientje. ze had een hele mooie mobieltje. ze had hiervoor beltegoed wel twintig euro. ![]() ![]() ![]() en toen sprak de fee de volgende woorden 'dan moet je wachten tot je weer geld hebt en dan kun je btg kopen' en zo geschiede het. Sientje wachtte totdat ze beltegoed had. en ze wachtte lang, heel lang maar toen kwam de dag. ze kreeg Zakgeld!! dus ging Sientje naar de winkel en vroeg aan de jufrouw die achter de toonbank stond of er nog beltegoed was. 'ja hoor' zei de jufrouw achter de toonbank. en gaf haar de beltegoed. en toen ging Sientje naar huis en leefde nog lang en gelukkig..' begrijp me niet verkeerd ik probeer je niet te beledigen alleen ik leg even wat uit. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin heeft steeds minder interesse wessel01 | 1 | 05-06-2016 23:05 | |
Liefde & Relatie |
me vriendin heeft weinig tijd voor mij kadir124 | 11 | 26-01-2011 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe belangrijk vind ze me? ChocoPepernoot | 4 | 01-11-2010 22:11 | |