Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 21:28
Mr.Act
Mr.Act is offline
heey,

ik heb denk ik een probleempje en ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.

ik heb nu al bijna 4 maanden met mijn vriendin, we wonen ongeveer 15 km bij elkaar vandaan, en we gaan allebei naar een andere school. we hebben elkaar ontmoet bij de jeugdtoneelschool in mijn dorp. we zien elkaar standaard op de woensdag wanneer we les hebben. maar meer is het eigenlijk ook niet. en dat is mijn probleem we zien elkaar bijna nooit. we zijn nog maar 2 keer alleen met elkaar geweest en een paar keer meer met vrienden erbij. en ik wil haar echt vaker zien maar elke keer heeft ze iets anders. Het lijkt wel of ze niet alleen met mij wil zijn. ik heb haar dit verteld en dan zegt ze dat ze ook bij mij wil zijn maar gewoon een volle agenda heeft.
ik heb niet het gevoel dat we een relatie hebben, we praten alleen over msn omdat ze geen btg heeft om te bellen.
ze doet niet echt de moeite om onze relatie in stand te houden..

wat moet ik doen??

misschien lijk ik wel een zeikerd maar ik weet ff niet meer wat ik moet doen ....

ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2010, 23:45
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
heey,

ik heb denk ik een probleempje en ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken ik hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven.

ik heb nu al bijna 4 maanden met mijn vriendin, we wonen ongeveer 15 km bij elkaar vandaan, en we gaan allebei naar een andere school. we hebben elkaar ontmoet bij de jeugdtoneelschool in mijn dorp. we zien elkaar standaard op de woensdag wanneer we les hebben. maar meer is het eigenlijk ook niet. en dat is mijn probleem we zien elkaar bijna nooit. we zijn nog maar 2 keer alleen met elkaar geweest en een paar keer meer met vrienden erbij. en ik wil haar echt vaker zien maar elke keer heeft ze iets anders. Het lijkt wel of ze niet alleen met mij wil zijn. ik heb haar dit verteld en dan zegt ze dat ze ook bij mij wil zijn maar gewoon een volle agenda heeft.
ik heb niet het gevoel dat we een relatie hebben, we praten alleen over msn omdat ze geen btg heeft om te bellen.
ze doet niet echt de moeite om onze relatie in stand te houden..

wat moet ik doen??

misschien lijk ik wel een zeikerd maar ik weet ff niet meer wat ik moet doen ....

ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.
Ze is niet bepaald actief nee, ik zou er geen hoop in zien, als je geen tijd hebt maak je namelijk tijd, zeker voor een vriend/vriendin
Met citaat reageren
Oud 17-10-2010, 01:32
Verwijderd
Als je zelf niks hebt aan je relatie, dan kun je er beter mee stoppen. Jullie hebben nog maar 4 maanden, dus beter dat je het nu stopt ipv het zo door te laten kabbelen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2010, 11:17
Tink*
Tink* is offline
Als ze 's avonds kan msnen dan kan ze toch ook net zo goed afspreken? Ik zou haar er gewoon mee confronteren, volle agenda oke, maar jij kan toch ook in die agenda. Als ze nou ook gewoon een middag/avond met jou inplant. En anders is het een beetje een aflopende zaak als ze niet wil.
Oud 17-10-2010, 18:38
I C U
I C U is offline
Anyway, ik geloof niet dat deze relatie een groot succes wordt als zij er niet meer tijd in wil/kan steken. Of je geeft dit aan en vraagt haar om tijd te maken in haar volle agenda (bah, ze heeft toch zelf wel controle over wat er in haar agenda staat? Ze hoeft 'm niet vol te plannen...) of je zegt nu tabé en zoekt iemand die wel tijd in je wil steken.

Laatst gewijzigd op 17-10-2010 om 20:54. Reden: opmerking weggehaald over post die er niet meer is om verwarring te voorkomen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2010, 13:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als zij jou minder belangrijk vindt dan alle dingen die ze in haar agenda heeft staan dan kan ze blijkbaar prima zonder je. Ik zou het uitmaken als ik jou was, tenzij je nu met haar gaat praten en gewoon zegt dat als ze geen tijd voor je kan maken jullie het maar uit moeten maken. Als er niks verbetert weet je wat te doen.
Oud 19-10-2010, 15:05
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Welke aap heeft er nou geen beltegoed? Op school zie ik zelfs al die bruggers rondlopen met die fancy mobieltjes. Als je nooit beltegoed hebt, betekent het dus dat je vrijwel nooit belt/smst, dus heb je nog steeds die 10 euro van het begin erop, lijkt me toch?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 17:51
Mr.Act
Mr.Act is offline
Citaat:
Welke aap heeft er nou geen beltegoed? Op school zie ik zelfs al die bruggers rondlopen met die fancy mobieltjes. Als je nooit beltegoed hebt, betekent het dus dat je vrijwel nooit belt/smst, dus heb je nog steeds die 10 euro van het begin erop, lijkt me toch?
stel..
je hebt 20,- btg. en dan maak je dat op. dan moet je nieuwe kopen, maar dan ineens is je geld op dus kun je geen btg kopen.

ik zal het even in een verhaaltje doen

'er was eens een meisje, ze hete Sientje. ze had een hele mooie mobieltje. ze had hiervoor beltegoed wel twintig euro. maar naar een paar weken was haar beltegoed op 'O nee, mijn beltegoed is op! wat moet ik nu' toen kwam de goede fee! en die zei, 'lieve sientje ga naar de winkel en koop nieuwe beltegoed' maar Sientje kon niet naar de winkel want ze had geen geld 'maar goede fee ik heb geen geld'
en toen sprak de fee de volgende woorden
'dan moet je wachten tot je weer geld hebt en dan kun je btg kopen'
en zo geschiede het. Sientje wachtte totdat ze beltegoed had.
en ze wachtte lang, heel lang
maar toen kwam de dag.
ze kreeg Zakgeld!! dus ging Sientje naar de winkel en vroeg aan de jufrouw die achter de toonbank stond of er nog beltegoed was. 'ja hoor' zei de jufrouw achter de toonbank. en gaf haar de beltegoed. en toen ging Sientje naar huis en leefde nog lang en gelukkig..'

begrijp me niet verkeerd ik probeer je niet te beledigen alleen ik leg even wat uit.

Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 18:09
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline

Maar nog steeds, iedereen houdt rekening met die dingen. Hoop ik toch? Hier in ieder geval wel, hoor Ben gewoon verwend met deze berekende mensen, dan?
Maargoed, hoe is het nu, schoon acht dagen later?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 01:15
KingKong
KingKong is offline
Even een andere vraag. Hadden jullie opeens een relatie? Of vind jij dat jullie een relatie hebben?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 06:20
Verwijderd
Dat verhaal
Nouja, het kan natuurlijk altijd zijn dat je even geen beltegoed hebt.

Verder zou ik het uitmaken denk ik. Ze heeft geen tijd voor jou en vervolgens heb jij weinig aan je relatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten