Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kan een format c doen, nadat je belangrijke gegevens gebackupt hebt op cd/dvd/usb/flash/netwerk/enz. Hierna moet je ervoor zorgen dat je geen problemen krijgt met de installatie van het besturingsysteem (restorecd's zijn soms een ramp, installatie verificatie), zoeken naar missende drivers. Hierna kan je eindelijk alles terug zetten, maar dan heb je nog andere problemen te maken. Nee, ik ga mee met de anderen: installeer ccleaner, verplaats oude meuk op cd/dvd en kijk welke applicaties/spellen/enz verwijderd kan worden. Plaats een tweede hardeschijf in je systeem of zet je data op een ander systeem.
Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 17:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je al je bestanden wilt bewaren moet je een extra harde schijf kopen. Je hebt vast nog wel een handig broertje / handige kennis die 'm erin kan zetten.
Oh en verwijder je 'temporary internet files' (doen alle schijfopruimingprogramma's ook), dat kan soms wel 10 gig opruimen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Etmakas, hoe groot is je harde schijf eigenlijk? En welke versie van Windows heb je? En heb je je prullenbak al geleegd en CCleaner gedraaid? Ik zou eerst die dingen doen en wat bestanden verwijderen en dan pas programma's gaan deïnstalleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Programma's deïnstalleren lukt wellicht ook niet omdat er te weinig ruimte is, vandaar dat ik haar aanraadde om eerst de andere dingen te doen voor ze dat probeerde. Ik weet niet of het helpt, maar harde schijven doen gekke dingen als ze vol zijn, dus het kan in ieder geval geen kwaad. Maar dat ze XP heeft, daar heb ik wel overheen gelezen. Dank. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De prullenbak was geleegd en heel veel weggegooid, maar ik kon nog steeds geen dingen opslaan en zelfs CCleaner draaien ging niet; ik kreeg maar één site geladen met CCleaner, maar toen ik op 'uitvoeren' drukte, gebeurden er vreemde dingen. Nu zit ik achter een andere computer, die het wel normaal doet, maar vanmiddag zal ik het nog eens proberen. Nu zijn er 'belangrijke updates' geïnstalleerd bij het afsluiten (dat ging dan weer wel, mijn computer bedriegt me, ik weet het zeker) en gister leek hij ietsjes sneller te zijn.
Bedankt allemaal ![]() |
![]() |
|
Je configuratiescherm werkt dus niet, maar ik begreep dat er vrij veel spellen van je broertje op stonden? Programma's de-installeren kun je eventueel (met die spellen, bijvoorbeeld) ook via 'start' doen. Programma's, dan de map van het spel openklappen, en op de-installeer klikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ben bang dat je aan het opnieuw installeren van je computer moet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
formatteren = het wissen van de harde schijf, daar komt het in het kort op neer. maar als je hier moeite mee hebt, kun je hem niet naar iemand brengen die wat meer verstand heeft van computer. (Familie, vrienden, iemand uit de buurt?)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
C-schijf, D-schijf siese | 9 | 23-01-2008 17:21 | |
Software & Hardware |
Harde schijf loopt vol/geschiedenis. AJKwak | 5 | 14-06-2006 18:12 | |
Software & Hardware |
Harde schijf gaat vanzelf volg - geschiedenis AJKwak | 9 | 23-01-2006 11:47 | |
Software & Hardware |
uw schijf is vol ! apekop123 | 14 | 01-02-2002 16:25 | |
Software & Hardware |
mijn hardeschijf is vol hoe maak ik die clean? wesley | 6 | 23-11-2001 18:41 | |
Software & Hardware |
mijn hardeschijf is vol hoe maak ik die clean? wesley | 1 | 22-11-2001 23:00 |