Er zit een meisje (lisa) bij me in de klas die ik nog best leuk vind, maar ik ken haar al anderhalf jaar als vriend en we hebben dezelfde vriendenkring.
Ik praat dus best veel met haar, ga wel eens met haar zwemmen en naar de bios etc. maar de laatste tijd doet ze een beetje raar, op feesten doet ze compleet anders tegen mij dan tegen de rest (op een positieve manier) en probeert dat te doen op een manier zodat het de rest niet opvalt, ze lacht als ik dingen zeg die helemaal niet grappig zijn, ze zoekt me meer op dan normaal etc.. Dus toen ben ik met haar vriendinnen gaan praten, en die zeggen allemaal dat lisa tegen hen heeft gezegd dat lisa mij niet leuk vind, maar die vriendinnen denken ook allemaal dat ze mij wel leuk vind.
Daarna ben ik dus maar gewoon gaan doen alsof ik niets gemerkt had, maar een paar dagen later was ze weer vreemd aan het doen, maar dit keer was het alsof ze me het ene moment haatte, het volgende moment alsof we gewoon vrienden waren en daarna alsof ze verliefd op me was. Dit keer vroeg ik haar via sms of ze me nu haatte, leuk vond of me gewoon als vriend zag. Waarop ik als antwoord kreeg dat ze me gewoon als vriend zag. En toen ik haar vroeg om naar de bios te gaan, kwam ze opeens met een smoes om niet mee te gaan, terwijl ze normaal wel gewoon mee gegaan zou zijn.
weet iemand wat ik nu zou kunnen doen?