Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2010, 19:54
blaffendevis
blaffendevis is offline
Hallo iedereen,

Ik vind een meisje op school hartstikke leuk. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Zij komt van een andere basisschool en zit ook in een andere klas nu. Er zit ook een jongen in mijn klas die van dezelfde basisschool komt en die haar ook leuk vind... Ik zoek haar regelmatig op via hyves; waar we dan meestal wel leuke gesprekken hebben. Ze noemt me dan ook vaak een ''vage gast''.. Is dat erg? Ik ken ook al een paar vriendinnen van haar en ben daar ook mee bevriend. Die jongen uit m'n klas zoekt dat meisje ook regelmatig op in de pauzes. Ik ga dan soms met hem mee naar dat meisje, maar dan staan zij daar te praten en dan sta ik er een beetje als jan-piet snot bij... Ik vind het ook lastig om haar alleen aan te spreken in de pauzes...

Alvast bedankt!

mvg,
Julian
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2010, 00:54
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Umm basisschool? Dit is toch een forum voor middelbare scholieren en studenten of heb ik het nou mis? Anyways, Heb je haar nummer of MSN? Als je er als jan lul bij staat dan krijgt ze denk ik de indruk dat je een nogal verlegen iemand bent. Weet niet of je dit ook bent kan wel, maar probeer gewoon vaker het gesprek aan te knopen over wat ze leuk vindt of er nog iets bijzonders is gebeurd, afgelopen hockey/voetbal/paardrij/whatever wedstrijd. Maar probeer het eerst op te bouwen, mijn tactiek is:
Eerst gewoon beetje met haar praten op school>Toevoegen op Hyves>MSN>SMS> en als ze gaat terugsmsen uit haar ZELF dan zou ik zeggen spreek wat af, je kan het ook doen als ze dat niet doet maar daar heb ik de meeste blauwtjes bij gelopen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 08:39
Verwijderd
Ik denk dat de TS eerder bedoeld dat hij nu op de middelbare school zit en dat dat meisje van een andere basisschool komt.
Dat ze jou een ''vage gast'' noemt vind ik niet erg, het hoeft niet gemeen bedoeld zijn. Misschien bedoelde ze het een beetje plagend?
Als je samen met die jongen haar opzoekt in de pauze, ga er dan niet voor niks bij staan. Probeer een beetje mee te praten in het gesprek, als je er eenmaal in zit dan gaat het een stuk makkelijker om door te blijven praten. Dan krijgt ze de indruk dat je niet zo verlegen bent. Én het hoeft niet over iets heel serieus te gaan, gewoon over school, sport, wat ze 's middags nog gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 15:53
blaffendevis
blaffendevis is offline
Bedankt allebei ,

Ik heb haar op hyves toegevoegd en op msn. Alleen het probleem is dat ze bijna nooit online komt... En mobiel heb ik niet meer omdat mijn zusje alle toetsen heeft ingedrukt bij het invoeren van het wachtwoord, waarbij je maar 3 kansen hebt 'm goed in te vullen. Daarom moet je nu een (ben de naam ff kwijt)code invullen, die we erbij hebben gekregen, maar we kwijt zijn... Wel doen we allebei aan tennis.

Gr,

En ik zit nu op middelbare idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten