Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2010, 18:48
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
Hoi,

Kan het kloppen dat naar mate je meer masturbeert je sneller klaarkomt?
Want ik merk wel dat ik steeds sneller klaarkom,
Zal het helpen als ik minder ga masturberen
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 19:04
urjenn
urjenn is offline
ik weet niet man gewoon probere

bij mij is het anders.
maar als ik vaker ruk dan komt er wel minder uit
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 19:43
Verwijderd
Vreemd, het lijkt mij logischer dat je juist minder snel klaarkomt, maar misschien ben ik gewoon vreemd.

Probeer eens je pc-spieren te trainen (als je zit te plassen om de paar seconden je plas ophouden tot je niet meer hoeft te plassen, doorgaan met plassen en dan van voor af aan)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 21:28
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
helpt dat???
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 23:23
Verwijderd
Bij mij wel, maar je moet het erg vaak doen voor je de resultaten merkt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 06:51
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
is het proberen waard
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 12:08
Verwijderd
Volgens mij is het bij een man hoe meer je masturbeert hoe langer je het ''vol kan houden''. Dus dat het langer duurt voordat je klaar komt, omdat je je spieren ''traint''.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 15:39
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Vreemd, het lijkt mij logischer dat je juist minder snel klaarkomt, maar misschien ben ik gewoon vreemd.

Probeer eens je pc-spieren te trainen (als je zit te plassen om de paar seconden je plas ophouden tot je niet meer hoeft te plassen, doorgaan met plassen en dan van voor af aan)
Dit is alleen slecht voor je blaas, en kun je blaasstenen krijgen. Dus ik raad het af. Wel doen zwangere vrouwen het om hun bekken te trainen, of om nauwer te worden.
Oud 06-12-2010, 16:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Volgens mij is het bij een man hoe meer je masturbeert hoe langer je het ''vol kan houden''. Dus dat het langer duurt voordat je klaar komt, omdat je je spieren ''traint''.
maar hoe vaker je het doet, hoe sneller je leer wat je moet doen om klaar te komen en als je nog geen goeie rem hebt...
Oud 06-12-2010, 17:59
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
Citaat:
maar hoe vaker je het doet, hoe sneller je leer wat je moet doen om klaar te komen en als je nog geen goeie rem hebt...
Dat zou eigenlijk best wel eens kunnen en als ik dat hoor met dat van die blaasstenen zal ik daar ook maar beter mee stoppen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik niet. Hoe vaker je het doet, hoe minder gevoelig je ervoor raakt, dus kom je minder snel klaar.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 19:36
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
Nou ik heb het gevoel dat het toch echt wel steeds sneller gaat sinds ik begon
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb het gevoel dat het toch echt wel steeds sneller gaat sinds ik begon
Hmm, dan weet ik het ook niet meer...
Misschien verschilt het gewoon per persoon.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 20:25
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
nou ja toch bedankt allemaal

Ik ga er maar vanuit dat het is wat Qimm zegt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 23:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is alleen slecht voor je blaas, en kun je blaasstenen krijgen. Dus ik raad het af. Wel doen zwangere vrouwen het om hun bekken te trainen, of om nauwer te worden.
Onzin. Het is is idd slecht om je plas te lang op te houden, maar daar heeft dit niks mee te maken.
Het wordt zo verteld dat je tijdens het plassen moet proberen het te onderbreken, omdat je dan weet welke spieren je moet aanspannen.

Zodra je weet welke spieren het zijn kan je ze op elk moment van de dag 'trainen' en dat heeft echt niet alleen een positief effect op zwangere vrouwen.

Stukje van wikipedia:
Kegel workouts can provide men with stronger erections.[6] Research published in 2005 issue of BJU International, have shown that pelvic floor exercises could help restore erectile function in men with erectile dysfunction.[8] There are said to be significant benefits for the problem of premature ejaculation from having more muscular control of the pelvis.[9] It is also possible that strengthening the pelvic floor may allow some men to achieve a form of orgasm without allowing ejaculation, and thereby perhaps reach multiple "climaxes" during sexual activity.[10] In men, this exercise lifts up the testicles, also strengthening the cremaster muscle, as well as the anal sphincter, as the anus is the main area contracted when a Kegel is done. This is because the pubococcygeus muscle begins around the anus and runs up to the urinary sphincter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kegel_exercise
Oud 07-12-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik niet. Hoe vaker je het doet, hoe minder gevoelig je ervoor raakt, dus kom je minder snel klaar.
Volgens mij is dat alleen zo als je steeds precies hetzelfde doet, als je vaker masturbeert kom je er zelf achter wat lekkerder is. De meeste mensen gaan dan ook doen wat lekkerder is, waardoor je sneller klaarkomt
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is dat alleen zo als je steeds precies hetzelfde doet, als je vaker masturbeert kom je er zelf achter wat lekkerder is. De meeste mensen gaan dan ook doen wat lekkerder is, waardoor je sneller klaarkomt
Hmja, ik snap het. Dus het gaat er ook om hoe je het doet, en niet alleen hoevaak je het doet.
Maar ik blijf erbij dat als je dat lekkere maar vaak genoeg doet (5 keer per dag bijvoorbeeld ), je het toch minder lekker gaat vinden en er minder gevoelig voor wordt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Hmja, ik snap het. Dus het gaat er ook om hoe je het doet, en niet alleen hoevaak je het doet.
Maar ik blijf erbij dat als je dat lekkere maar vaak genoeg doet (5 keer per dag bijvoorbeeld ), je het toch minder lekker gaat vinden en er minder gevoelig voor wordt.
Fair point, maar bijna niemand masturbeert 5 keer per dag
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Fair point, maar bijna niemand masturbeert 5 keer per dag
Dat zeg je nu wel, maar als ik soms de posts lees op dit forum...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 18:55
1.2.3.4.5.
1.2.3.4.5. is offline
ik val niet onder die mensen iets van 5 keer per week komt dichterbij
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 19:28
Verwijderd
3 keer per dag is al best veel, en er zijn al niet zo veel mensen die zo vaak masturberen
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 15:37
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
3 keer per dag is al best veel, en er zijn al niet zo veel mensen die zo vaak masturberen
Nou als ik een slechte dag heb en me echt rot voel dan kom ik zelf ook wel tot de 3 a 4x.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 20:16
Verwijderd
Dus jouw medicijn tegen een kut gevoel is rukken tot je er bij neervalt? Waarschijnlijk ruk je niet 3 a 4 keer op een normale dag.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:15
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Dus jouw medicijn tegen een kut gevoel is rukken tot je er bij neervalt? Waarschijnlijk ruk je niet 3 a 4 keer op een normale dag.
Nou het geeft je een goed gevoel als je bent klaar gekomen, dat lijkt me toch duidelijk? Meestal voel ik me dan meteen beter! Maar als ik echt een klote dag heb kan ik me snel weer slecht voelen etc.

En het is niet zo dat het de oplossing is voor mijn problemen, maar het valt me gewoon op.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 18:37
Verwijderd
Ik geloof dat als je klaarkomt je een stofje aanmaakt die bijdraagt aan je geluksgevoel.
Dus
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten