![]() |
|
Hallo!
Ik ben Karel Decuypere, laatstejaarsstudent in de Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Gent. Naar aanleiding van mijn thesis had ik graag op je medewerking gerekend bij mijn onderzoek. Mijn thesis handelt over het actuele thema "gehoorschade bij jongeren door recreatieve activiteiten" (vb. fuiven, concerten, festivals, ... maar ook MP3 gebruik). De respondenten van deze enquête moeten wel tussen de 14 en 25 jaar oud zijn. Het duurt een tiental minuutjes om ze in te vullen. Alle gegevens worden uiteraard anoniem verwerkt. De link naar de enquete is: http://www.thesistools.com/web/index.php?id=170888 Alvast bedankt, en forwarden naar vrienden mag altijd! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Cuyper: Ik denk dat je dan niet echt een heel beeld kan schetsen, want ik werd er door geirriteerd en had zoiets van het zal wel en heb hier en daar maar gewoon wat aangeklikt.. |
![]() |
|
Ik mis nog een aantal vragen/stellingen over wat ik vind van het lawaai dat wordt geproduceerd door mensen zelf. Ik woon in het centrum, en de grootste bron van ergernis zijn dronken, schreeuwende kampers onder m'n raam, midden in de nacht. Als geluidsoverlast van een café of discotheek "ernstig" is, is lawaai veroorzaakt door dronken boeren "The Apocalypse".
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is de bedoeling om wildinvullers op te merken. Zodat het onderzoek geldiger is. Snap je? Klein voorbeeld: alsge bij een stelling oneens zijt, en dan volledig eens bij een daar op gelijkende stelling, dan klopt er iets niet he. En dan wordt die enquete verwijderd uit de data omdat ze het beeld aan het vertekenen is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Betrouwbaarste resultaten komen dan van mensen die de vragen goed lezen en consistent antwoorden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik wil iedereen bedanken voor de medewerking, ik heb 500 respondenten behaald.. Waarschijnlijk zouden daar nog een paar bij kunnen komen, maar ik kan helaas niet over de 500 gaan (begindoel was 300). Laat het analyseren beginnen!
Cuyper ps: discussieer gerust voort in dit topic, ik ga het zeker opvolgen. Hoe meer invalshoeken, hoe beter. Misschien gebruik ik er zelf wat in mijn thesis zelf! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|