Advertentie | |
|
![]() |
||||
Allereerst bedankt voor je reactie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ook is het niet zo dat er maar 1 poort stuk is, bij alle poorten (6 of 7) krijg ik hetzelfde (opmerkelijk is verder bijvoorbeeld dat hij G: en H: als verwisselbare schijf geeft terwijl er feitelijk maar 1 verwisselbare schijf is) vandaar dat ik in de softwarehoek zat te zoeken (drivers ed) maar weet niet waar die vandaan te halen, is het probleem bijvoorbeeld op te lossen door up te graden naar sp3 en wat heeft dat voor implicaties voor mijn *ahum* zeer legale windows kopie. mvg,
||
Citaat:
Mits hij dan niet direct de foutmelding geeft, natuurlijk. ![]() Ik heb trouwens precies hetzelfde probleem gehad met een usb drive van iemand anders. Die gaf deze fout op alle computers behalve de zijne. Het probleem bleek te liggen in dat het een knaken USB stick was, die aparte drivers nodig had om gelezen te worden. Maar da's een tijdje terug (toen 128 MB usb sticks nog een godsvermogen kostten), en ik geloof niet dat zulke grove incompatibiliteit nog van deze tijd is, niet wat USB sticks betreft in ieder geval, toch?
|||
Citaat:
Citaat:
ik verwacht ook dat het dan in de betreffende computer is, ik zal denk ik wat generieke usb drivers downloaden en kijken wat er gebeurt. ook lijkt het vagelijk wat met de ipod te maken hebben, die wordt eerst gelezen en gevonden (zowel door de computer als door itunes) maar later niet meer waarna de meldingen beginnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[USB] Probleem FOOIJDONK | 8 | 21-02-2005 13:51 | |
Software & Hardware |
[USB Probleem] Wacom Graphire 3 Energy! | 0 | 03-11-2003 00:24 | |
Software & Hardware |