Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heej
wat ontzettend K is dit voor je !! Ik denk dat je eerst maar eens met je mentor of fijnste lera(a)r(es) moet gaan praten en dat je dan maar eens goed moet gaan praten met die rare klasgenootjes van je ! Ik ben vanaf groep 1 t/m 6 gepest, en dat was een christelijke school, omdat ik ook christen ben. toen ben ik naar een andere school gegaan waar ik helemaal mezelf kon zijn en ik ging vooral met de poluaire mensen om. Toen ging ik naar de middelbare school en in de 1e klas had ik vrienden en ik hoorde er redelijk bij ! In de 2e heb ik een vreselijk KUT jaar gehad sorrie voor men taalgebruik ![]() inmiddels hadden heel veel mensen van de mavo een hekel aan me ! waarschiijnlijk omdat ik goede cijfers haalde. toen werd het zomervakantie en ik heb 8 weken lang wakker geleden omdat ik zo bang was voor de 3 e klas ! Op de 1e schooldag van kllas mavo3 kwam ik bij de polulairste meisjes van de mavo dus ik dacht: ik ben de lul dit jaar ! Ze zijn me helemaal gaan accepteren omdat ik volledig mezelf ben , eerlijk ben, sportief ben en ik uitkom voor men geloof ! nu ben ik best populair want iedereen vand e mavo doet aardig tegen me! dus je hebt echt nog wel kans dat het goed gaat komen !!! succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[HTML] Tabellen... simpel vraagje Verwijderd | 18 | 14-06-2003 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
problemen met leraar bram87 | 7 | 22-02-2003 22:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: De jeugd wordt rechts, rechtser, rechtst. Isa | 117 | 18-02-2003 14:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
als je gelooft in reincarnatie moet je vegetarier zijn Verwijderd | 51 | 05-10-2002 21:22 | |
Software & Hardware |
Planet doet moeilijk Verwijderd | 25 | 19-05-2002 18:04 | |
Liefde & Relatie |
een foute vriend Verwijderd | 5 | 07-02-2002 18:02 |