Advertentie | |
|
![]() |
|
(meer info zie theinsiders.eu)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zelf heb ik geen ervaring met deze applicatie.
Wel raad ik je zeer streng aan om deze testapplicaties op een testsysteem te testen. (Tip: Maak gebruik van een virtueel systeem, met behulp van virtualbox (informatie), zodat je eigen systeem niet vervuild)
|
Nee, dat hebben ze nu juist aangepakt
![]() En software firewalls zijn IMO sowieso overbodige rommel, ongeacht wie het maakt. Wassen neus. De ingebouwde firewall in XP en vooral Vista en 7 is meer dan goed genoeg.
||
Citaat:
Over die firewalls, helemaal mee eens.
|
Verwijderd
|
Norton is geen frank waard. Ik ben vorige week een heel weekend in de weer geweest om een computer die "beschermd" was met norton te desinfecteren. Zelfs de veilige modus werkte niet. Ik heb eerst de meeste schade moeten opruimen met een rescue cd vol met handige apps. Dan toch in de veilige modus geraakt en hieruit met msconfig het beestje voorkomen te doen opstarten en dan eens gescand met malwarebytes. Daarna norton verwijderd en microsoft security essentials in de plaats gezet (t gaat hier om een zwakke vista pc) dus moest het iets zijn dat niet te zwaar is
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Goede Antivirus Sprudel | 53 | 09-04-2013 11:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 |