Citaat:
totaal ander adress(maar well in de buurt), maar ik ken toevallig veel mensen en heb via via gehoord dat hij toevallig een dure keyboard en muis had gekregen
|
En toevallig stond daar jou adres en naam op, erg vaag dat die gozer dat zomaar uitpakt en het als cadeautje ziet
Maar je hebt bij koop op afstand altijd het recht om het zonder opgaaf van reden retour te zenden (binnen 7 dagen, geloof ik), dus dat zou ik als ik jou was gewoon doen. Heb je geen gezeur met uitleggen dat het pakketje verkeerd was bezorgd enzo, maar ben je er dus wel vanaf. De verpakking moet dan wel onbeschadigd zijn, dus als die gozer iets heeft open gescheurd oid, dan kan het niet, en dan zou ik als ik jou was dus wél gaan klagen over het feit dat het niet goed is afgeleverd; de verkoper is er verantwoordelijk voor dat het pakketje bij jou komt. Laat je dus niet afschepen met;'daarvoor moet u bij TNT zijn!', want dat is onzin; TNT heeft misschien een fout gemaakt, maar daar heb jij niets mee te maken, de verkoper moet het met TNT oplossen en dat staat los van jou. Jij hoort gewoon te krijgen wat je hebt besteld of je geld terug.