Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 10:52
iebke*
iebke* is offline
life sucks, niks kan ik meer goed zeggen. Zeker hier op dit forum niet. Is het omdat ik Belg ben dat niemand me hier kan uitstaan??? kweet echt nie wat ik moe doen, kzit nu al een jaar in myn polsen te snyden om myn verdriet te verwerken (niet alleen door dit forum maar ook door thuis enzo) kheb al een paar keer pille geslikt, maar nu wordt het me allemaal echt veel te veel. Dit is de laatste topic dat jullie van my tezien krygen, ik hoop dat jullie er tevreden mee zyn

xxx iebke* een meisje dat niemand hier kan uitstaan
Oud 11-08-2002, 11:16
Iduna
Iduna is offline
Ik heb je nog nooit op t forum gezien.
Misschien kun (voor jezelf) opschrijven wat er allemaal door je heen gaat. Dan kun je alles even op een rijtje zetten. En probeer nu niet alleen het negatieve te zien, want ik weet zeker dat er ook iets positiefs te schrijven eens.
Probeer ook niet meer te snijden en/of pillen te slikken, ja ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet ergens beginnen he.

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:16
moenbase
moenbase is offline
Ehm, ik heb je nooit zien posten volgens mij
Oud 11-08-2002, 11:18
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Oud 11-08-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
ik dus ook niet..

Dus denk dat het dan wel meevalt, want iemand die ik niet ken kan ik ook niet niet uitstaan.. daar heb ik geen mening over..

En tuurlijk maakt dat je Belg bent niet uit..

Maar euh, ik vind het een beetje overkomen alsof je dit topic post om mensen hier een schuldgevoel aan te praten.. Van kijk door jullie doe ik nu dit, en dat vind ik erg oneerlijk aangezien je heus wel weet dat niemand hier je de dood toewenst of serieus weg wil hebben..

Als je zoveel slechter wordt van het forum moet je ms bedenken er niet meer heen te gaan.. Dit forum is bedoeld voor de lol, niet om mensen zich slechter te laten voelen..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:50
Soulflame
Soulflame is offline
Even ter verduidelijking; Met over de 200 posts en minder dan 2 posts per dag is zij hier dus al zeker langer dan 100 dagen. Dus compleet nieuw is ze hier niet.

Nee, Belg zijn maakt niks uit. En ook al lijkt het alsof niemand naar je luistert of rot reageert op dit forum, bedenk dan; Dit is niet real-life, dus mensen zijn anders en floepen er sneller dingen uit die ze niet zo menen. Misschien is het beter als je echt met een probleem zit, met een goede vriendin te praten. Die kent je zoals je bent en kan er beter zijn voor je dan wat vreemden op dit forum (ook al is het misschien moeilijk om het te vertellen aan die vriendin).

Je moet idd proberen te stoppen met snijden en pillen. Het lijkt misschien een uitweg nu, maar je hebt er later alleen maar spijt van. Doe het rustig aan, geef jezelf wat ruimte, ga eens een park of (klinkt misschien heel raar) museum/expositie bekijken... van de rustige sfeer zal je opknappen.

Probeer ook altijd een paar goede herinneringen te houden, en in de tijd dat je echt niet emer ziet zitten, denk aan ze, dan weet je weer waarvoor je leeft.

Succes.
Oud 11-08-2002, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Soulflame schreef:
Even ter verduidelijking; Met over de 200 posts en minder dan 2 posts per dag is zij hier dus al zeker langer dan 100 dagen. Dus compleet nieuw is ze hier niet.

kwou ook niet zeggen dat ze nieuw is.. Maar dat veel mensen geen posts van haar hebben gezien wil dus ook zeggen dat die mensen geen hekel aan haar hebben en niets tegen haar hebben, wat zij dus wel denkt..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 12:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
iebke* schreef:
life sucks, niks kan ik meer goed zeggen. Zeker hier op dit forum niet. Is het omdat ik Belg ben dat niemand me hier kan uitstaan??? kweet echt nie wat ik moe doen, kzit nu al een jaar in myn polsen te snyden om myn verdriet te verwerken (niet alleen door dit forum maar ook door thuis enzo) kheb al een paar keer pille geslikt, maar nu wordt het me allemaal echt veel te veel. Dit is de laatste topic dat jullie van my tezien krygen, ik hoop dat jullie er tevreden mee zyn

xxx iebke* een meisje dat niemand hier kan uitstaan
Laat ik je om te beginnen verzekeren dat je Belgische nationalitieit wat mij betreft geen enkel bezwaar kan zijn om hier of op welk forum dan ook te posten. Ik vind het op zich wel leuk dat we hier op de site ook Vlaamse bezoekers hebben, al was het alleen maar omdat ik me als Noord-Brabander taalkundig gezien nauw met de Vlamingen verbonden voel.
Je hebt het over verdriet dat je probeert te verwerken door je te snijden, maar de enige manier om je verdriet te kunnen verwerken is door er met anderen over te praten, hetzij hier op het forum of desnoods met je huisarts of je klassenleraar of -lerares. Snijden en pillen slikken lost geen problemen op, maar veroorzaakt alleen maar nieuwe problemen.
Ik weet zeker dat er genoeg mensen op dit of een ander forum te vinden zijn die geen problem maken van jouw aanwezigheid of het feit dat je Vlaams bent, en ik ben er in ieder geval één van. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat je je niet laat afschrikken om verdere topics te plaatsen en dat je er op die manier in zult slagen om je verdriet te kunnen verwerken.
Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 11-08-2002, 13:50
Rioto
wrm snijden mensen zich als ze het niet meer zien zitten ? ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten