Advertentie | |
|
![]() |
|
Even ter verduidelijking; Met over de 200 posts en minder dan 2 posts per dag is zij hier dus al zeker langer dan 100 dagen. Dus compleet nieuw is ze hier niet.
Nee, Belg zijn maakt niks uit. En ook al lijkt het alsof niemand naar je luistert of rot reageert op dit forum, bedenk dan; Dit is niet real-life, dus mensen zijn anders en floepen er sneller dingen uit die ze niet zo menen. Misschien is het beter als je echt met een probleem zit, met een goede vriendin te praten. Die kent je zoals je bent en kan er beter zijn voor je dan wat vreemden op dit forum (ook al is het misschien moeilijk om het te vertellen aan die vriendin). Je moet idd proberen te stoppen met snijden en pillen. Het lijkt misschien een uitweg nu, maar je hebt er later alleen maar spijt van. Doe het rustig aan, geef jezelf wat ruimte, ga eens een park of (klinkt misschien heel raar) museum/expositie bekijken... van de rustige sfeer zal je opknappen. Probeer ook altijd een paar goede herinneringen te houden, en in de tijd dat je echt niet emer ziet zitten, denk aan ze, dan weet je weer waarvoor je leeft. Succes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt het over verdriet dat je probeert te verwerken door je te snijden, maar de enige manier om je verdriet te kunnen verwerken is door er met anderen over te praten, hetzij hier op het forum of desnoods met je huisarts of je klassenleraar of -lerares. Snijden en pillen slikken lost geen problemen op, maar veroorzaakt alleen maar nieuwe problemen. Ik weet zeker dat er genoeg mensen op dit of een ander forum te vinden zijn die geen problem maken van jouw aanwezigheid of het feit dat je Vlaams bent, en ik ben er in ieder geval één van. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat je je niet laat afschrikken om verdere topics te plaatsen en dat je er op die manier in zult slagen om je verdriet te kunnen verwerken. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |
Psychologie |
kzie het hier niet meer zitten wi LA BLADIRA | 6 | 13-10-2003 12:56 | |
Psychologie |
ik zie het niet meer zitten :( X-je | 5 | 16-02-2002 15:52 | |
Psychologie |
Alleen kaleidoscope | 4 | 04-02-2002 16:34 |