![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze belooft het je, neemt het zich voor, maar heeft er volgens mij weinig zin in. Kan een lichamelijke oorzaak hebben, er kan iets gebeurd zijn waardoor ze het niet meer prettig vindt, het kan een principekwestie zijn geworden (dat met dat voornemen), enz. Praat er een keer heel rustig over. Zonder afleiding en zonder voor de rest te frunniken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou zelfs al blij zijn mocht ze me gewoon de echte reden geven waarom ze dit niet meer doet...ook al onderneemt ze een maand erna ofzo nog niets...het is gewoon het feit dat ik haar wil begrijpen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haar pushen is het er op de verkeerde momenten het erover hebben en wellicht onbedoeld aan haar vragen. Dat zal ze vervelend vindne. Maar vroeg of laat moet je hier toch gewóón over praten. Misschien een deze dagen als jullie gewoon in het gras zitten en niet als je al aan het zoenen bent.
En ik bedoel dat jullie helemaal niet open zijn (maar sarcastisch was het dan ook weer niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Normaal praat ik hier over als ik haar zie..en idd als ik 'zin' heb.. Ik wil er wel over praten met haar, maar met pushen bedoelde ik 'niet altijd over hetzelfde praten dat ze niet denkt dat ik de relatie daarvoor wil' |
![]() |
|
via sms is zinloos....valt me uberhaupt op dat mensen vaak niet weten dat ze beter iets niet-digitaal kunnen benaderen maargoed....als ze bij je is gewoon even heel erg open stellen en er rustig over praten wat haar dwars zit.
|
Nou eigenlijk is alles al gezegd wat er gezegd kan worden.
1 Idd niet over de SMS. Dit kan een beeld geven dat je niet direct geconfronteerd wil/durft te worden met persoonlijke questies. 2 Dat je de plotselinge verandering vreemd vindt en wil achterhalen is begrijpelijk. Hou er wel rekening mee dat het antwoord misschien niet altijd beschikbaar is. 3 Je zegt steeds dat je haar niet wilt pushen, maar blijkbaar ben je wel erg gemotiveerd om erachter te komen waarom. Kan óók pushy overkomen hé. Misschien wilt ze het gewoon niet, en wilt ze een keer andersom? You never know. Dus inderdaad gewoon praten, gewoon onder vier ogen en laat het even rusten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw bewijs: Leven na dood bewezen babshoewab | 114 | 13-08-2009 14:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Inspiratie - wat stel je je voor bij... lso | 19 | 05-05-2005 12:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Liefde & Relatie |