![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zou zeker naar de dokter gaan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een steek in je hart voel je volgens mij niet, ik denk dat je een soort kramp in je tussenribspieren hebt. Dat kan komen door bv oppervlakkig ademhalen (dat doe je soms onbewust als je bv verkouden bent), maar ook door flinke ademhaling bijvoorbeeld tijdens en na sporten. Je kan er best een tijd last van hebben, dus misschien ben je nu niet meer verkouden maar was je dat wel? Of heb je pas geleden een keer intensief gesport waarbij je zwaar ademde?
|
![]() |
|
Dit heb ik ook ooit gehad, en het is inderdaad een verekking/kramp in je tussenribspieren. Ik had het zo ongeveer een maand, en toen ging het weg. Ik had er altijd last van tijdens inspanning/sport, toen voelde ik ook een steek op die plaats als ik snel ademde. Je denkt inderdaad dat het eerst je hart, maar het bleken dus verrekte tussenribspieren te zijn.
Je kan er volgensmij niet echt veel aan doen, behalve wachten tot 't vanzelf overgaat. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is in ieder geval onschuldig en gaat vanzelf over.
|
Klinkt idd meer als een spier probleem dan iets met je hart. Het zou miss. ook iets met je slokdarm kunnen zijn; ik had daar een tijd lang last van en dat voel je ook als (scherpe) steken op je borst.
Maar ik ben geen arts ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je die steek hebt heb je waarschijnlijk last van een kort moment waar je longen meer dan 20-21% zuurstof binnen hebt gekregen, dat doet natuurlijk ontzettend zeer. Heb ik zelf altijd dus ook last van met eten, sporten en soms gewoon midden in de les. Dus heb je met die extra CO² op dat moment minder dan 20-21% zuurstof en gaat de steek weg, hou het aan tot je denkt dat je gewoon kunt ademen. Voor dat probleem ook keer bij de dokter geweest, Misschien heb je het zelfde.. Wat Vinck net ook zegt, hyperventilatie kan dus al het probleem zijn... (Een soort tegenovergesteld iets?) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
muggenbulten + steek in borstkas niche | 2 | 03-09-2006 16:32 | |
Psychologie |
Steken in borst, hartkloppingen, trillen... Verwijderd | 6 | 02-10-2004 20:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steken in de hartstreek Sweetsurrender | 5 | 30-08-2004 22:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Steken in hart Le0nneke | 25 | 25-02-2004 23:28 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
steken rondom hart Kupu | 7 | 10-04-2002 14:09 |