Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon eens duidelijk en eerlijk zijn. Het liefst niet over sms/MSN/telefoon/whatever. Gewoon face to face. Jij hebt al zoveel topics over dit meisje geopend en het sleept al zo lang voort.. Wil je niet gewoon eens een antwoord? Doorgaan op deze manier heeft ook geen nut, dat heb je nu wel door, toch?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Gister avond nog gestuurd dat ik een wimper verloren had en dat ik een wens had gedaan. Ze wilde mijn wens weten, maar dan komt ie niet uit stuurde ik, dat wil je toch niet? Ik kreeg geen antwoord meer. Wel stuurde ik erna nog eens dat ik zeker wist dat ze wil dat die wens uitkomt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed ok, dan moet je je er nu bij neerleggen en niet meer hopen en over een aantal maanden opnieuw gaan twijfelen over de mixed signals die ze uitstuurt. Blijkbaar ziet ze je gewoon als goede vriendin en meer niet en is ze gewoon aanhankelijk in haar vriendin-zijn. Nu heb je duidelijkheid. Niet dat het fijn is, en het gaat moeilijk zijn om er over te raken, maar nu kun je verder.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin! Akhlys | 12 | 01-09-2010 18:10 | |
Liefde & Relatie |
'Gedumpt' door een vriendin Delicate | 9 | 20-02-2005 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met een vriendin,.. en meer.. Spanish rose..* | 9 | 17-10-2004 13:37 | |
Liefde & Relatie |
een vriendin van ons... kirsten | 5 | 24-08-2004 17:23 | |
Liefde & Relatie |
dat noemt zich dan een vriendin lieve | 17 | 10-06-2003 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
een vriendin voor het leven elfje rits | 3 | 06-01-2002 13:34 |