Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2011, 14:55
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Hey, ik heb een jaartje geleden een meisje ontmoet in de buurt van Amsterdam. We hebben nooit iets gehad, maar ze is wel een keer op me geweest. Ik heb haar daardoor nooit meer echt als vriendin kunnen zien omdat ik haar eigenlijk ook leuk vond. We hebben het daar nu eigenlijk nooit meer over gehad.

Nu ben ik 2 weken in Portugal. Van te voren hebben we al tegen elkaar gezegd dat we elkaar erg gaan missen. Gisteravond stuurde ik een smsje naar haar, gewoon als vriendinnen: ik mis je. Ik kreeg binnen 2 min een smsje terug: Ik mis jou ook, ik wil met je wandelen over het strand, wij 2e hand in hand... Ik dacht diep van binnen "yes!" ik stuurde terug, dat klinkt goed. Zij stuurde weer "ik ben der goed in terug", ergens in het einde van ons gesprek zei ze " Ik denk dat ik je dromen wel leuk zal vinden", zo ging het eigenlijk de hele tijd door. Vandaag kreeg ik een smsje: Ik heb snel een smsje van je nodig. Ik stuurde "wait for it", je kunt dat soort dingen niet pushen. Nu is ze voor een paar daagjes op vakantie en kan ze niet smsen. Maar ondertussen wil ik graag weten of ze dat nou als vrienden bedoelde, en van de andere kant ook niet, want die geheimzinnige smsjes waren gewoon perfect....

Wat moet ik doen?

P.s De laatste keer dat we elkaar zagen (2 weken geleden in Amsterdam) Gaf ze me oppeens spontaan een knuffel, daarna nog een paar keer. Iets wat ze normaal nooit doet bin vriendinnen...
Advertentie
Oud 30-07-2011, 15:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, scharen maar zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 16:39
Balance
Balance is offline
Het klinkt wel alsof het meer is dan gewone vriendschap, zeker in combinatie met het feit dat je weet dat ze al eens verliefd is geweest op je. Dus zeg gewoon eens dat je het idee hebt dat er meer is tussen jullie dan vriendschap en of zij dat gevoel ook heeft. Zo ja, dan kan je natuurlijk vragen of ze verkering met je wil.
Oud 30-07-2011, 19:22
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Okej, dankjewel, ik laat wel van me horen als er nog iets gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 20:57
Verwijderd
Is dit het meisje waar alle vorige topics over gingen?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 21:09
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Op een paar na misschien, ja.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 07:05
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik dacht ook al enige herkenning te zien, verder wat Balance zo'n beetje zegt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:21
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Maar het kan toch ook gewoon als vrienden zijn? Je kunt toch dromen over een vriendschap. Alleen, jah dat hand in hand oke... Ik weet t niet. Zou ze mij (net zoals ik haar) nooit helemaal uit haar hoofd hebben gekregen dan? ...

Oh ja, als iemand dat misschien fijner vind kan ik alle smsjes ff doorsturen via pm ofzo, ik heb ze allemaal (de paar die ik noemde iig) iets veranderd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:26
312
312 is offline
Citaat:
Maar het kan toch ook gewoon als vrienden zijn? Je kunt toch dromen over een vriendschap. Alleen, jah dat hand in hand oke... Ik weet t niet. Zou ze mij (net zoals ik haar) nooit helemaal uit haar hoofd hebben gekregen dan? ...

Oh ja, als iemand dat misschien fijner vind kan ik alle smsjes ff doorsturen via pm ofzo, ik heb ze allemaal (de paar die ik noemde iig) iets veranderd namelijk.
Nee, het klinkt niet als vriendschap. Echt niet. Ik denk dat zij meer wil dan vriendschap.
Oud 31-07-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, het klinkt niet als vriendschap. Echt niet. Ik denk dat zij meer wil dan vriendschap.
dit
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:34
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ok, maar dan toch. Zal ik vragen of er meer is, of zal ik nog blijven smsen? Hoe knoop je zo'n gesprek dan weer aan?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ok, maar dan toch. Zal ik vragen of er meer is, of zal ik nog blijven smsen? Hoe knoop je zo'n gesprek dan weer aan?
wat jij denkt dat het beste is
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:38
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Okeej...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:43
Verwijderd
Gewoon eens duidelijk en eerlijk zijn. Het liefst niet over sms/MSN/telefoon/whatever. Gewoon face to face. Jij hebt al zoveel topics over dit meisje geopend en het sleept al zo lang voort.. Wil je niet gewoon eens een antwoord? Doorgaan op deze manier heeft ook geen nut, dat heb je nu wel door, toch?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:51
312
312 is offline
Citaat:
Gewoon eens duidelijk en eerlijk zijn. Het liefst niet over sms/MSN/telefoon/whatever. Gewoon face to face. Jij hebt al zoveel topics over dit meisje geopend en het sleept al zo lang voort.. Wil je niet gewoon eens een antwoord? Doorgaan op deze manier heeft ook geen nut, dat heb je nu wel door, toch?
Dit moet je dus doen.
Oud 31-07-2011, 15:13
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Okej, dankjewel, en ja dat snap ik. Ik wacht dan tot we elkaar weer eens zien. Tenzij ze er zelf eens mee komt.

Ik laat van me horen!

Thnx!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 15:25
Vice
Vice is offline
Zij wil (waarschijnlijk) meer dan alleen vriendschap en zolang jij niet duidelijk bent, geef je haar alleen maar valse hoop.
Oud 31-07-2011, 15:34
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Zij wil (waarschijnlijk) meer dan alleen vriendschap en zolang jij niet duidelijk bent, geef je haar alleen maar valse hoop.
Ik geef haar geen valse hoop, want ik wil haar ook...
Oud 01-08-2011, 07:51
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik geef haar geen valse hoop, want ik wil haar ook...
Ga er dan ook achteraan !!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 12:38
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ok...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 16:38
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Gister avond nog gestuurd dat ik een wimper verloren had en dat ik een wens had gedaan. Ze wilde mijn wens weten, maar dan komt ie niet uit stuurde ik, dat wil je toch niet? Ik kreeg geen antwoord meer. Wel stuurde ik erna nog eens dat ik zeker wist dat ze wil dat die wens uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 17:22
Verwijderd
Doe nou niet zo cryptisch en vertel haar gewoon wat er aan de hand is. Jullie draaien al veel te lang om elkaar heen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 05:42
Volk
Volk is offline
Citaat:
Gister avond nog gestuurd dat ik een wimper verloren had en dat ik een wens had gedaan. Ze wilde mijn wens weten, maar dan komt ie niet uit stuurde ik, dat wil je toch niet? Ik kreeg geen antwoord meer. Wel stuurde ik erna nog eens dat ik zeker wist dat ze wil dat die wens uitkomt.
Leuk hoor, zo'n smsje vanuit jouw kant. Maar stel je voor dat je dat bericht zou ontvangen, dan had jij daar toch ook helemaal niks aan gehad? Het is een nogal nietszeggend smsje. Je kunt beter gewoon duidelijk zijn want als jullie te lang blijven draaien loopt het zeker uit op niks.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Doe nou niet zo cryptisch en vertel haar gewoon wat er aan de hand is. Jullie draaien al veel te lang om elkaar heen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 20:46
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ok, wat moet dat mens van me? NEE DUS.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2011, 21:03
Verwijderd
...wut?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:42
Verwijderd
Goed ok, dan moet je je er nu bij neerleggen en niet meer hopen en over een aantal maanden opnieuw gaan twijfelen over de mixed signals die ze uitstuurt. Blijkbaar ziet ze je gewoon als goede vriendin en meer niet en is ze gewoon aanhankelijk in haar vriendin-zijn. Nu heb je duidelijkheid. Niet dat het fijn is, en het gaat moeilijk zijn om er over te raken, maar nu kun je verder.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:44
312
312 is offline
Citaat:
Als je met dit bericht bedoelt dat ze jou niet ziet zitten, dan is dit spijtig en vreemd te nnoemen. Ze heeft dan een vreemde manier van contact maken. Natuurlijk is het erg jammer voor je.
Oud 02-08-2011, 21:49
312
312 is offline
Citaat:
Goed ok, dan moet je je er nu bij neerleggen en niet meer hopen en over een aantal maanden opnieuw gaan twijfelen over de mixed signals die ze uitstuurt. Blijkbaar ziet ze je gewoon als goede vriendin en meer niet en is ze gewoon aanhankelijk in haar vriendin-zijn. Nu heb je duidelijkheid. Niet dat het fijn is, en het gaat moeilijk zijn om er over te raken, maar nu kun je verder.
Dit is een goed advies.
Oud 03-08-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zei ze dat?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 16:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe zei ze eht?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 18:12
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Zei ze dat?
Nee, als je goed leest bedoelt TS dat ze niet weet wat dat meisje nou eigenlijk wil, omdat dat meisje heeft gezegd dat ze niks met haar wil, terwijl ze wel zo doet etc.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 18:09
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Precies, dankjewel mensjes voor het advies.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten