Advertentie | |
|
![]() |
|
heb beetje gekeken en denk dat ik idd blijf bij de abn
![]() ![]() Bij ABN kan je ook paar duizend euro rood staan maar lijkt me zeker niet zo'n goed plan, ook omdat de rente hoog zal zijn denk ik. Iemand idee hoeveel het rood staan je kost, kan dat nergens vinden? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ABN Amro heeft een actie, als je nu een studentenrekening bij hen opent, dan krijg je 40 euro:
http://www.abnamro.nl/nl/prive/pakke...aanvragen.html |
![]() |
|
![]() |
Ooh ik was zo eigenwijs niet over te laten zetten en gewoon een gewone rekening te openen. Nu ga ik denk ik even als een gek die omzetten naar een studentenrekening
![]() Maar de rente die ik nu krijg is wel 2,1 procent over het geld dat er een kwartaal op staat geloof ik... Geen idee wat voordeliger is, maar 40 eurootjes is makkelijk verdiend haha.*echte Nederlanders ook* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja dat klopt, alleen mijn verjaardag was dus zo irritant getimed dat ik toen ik nog 17 was al een nieuwe rekening moest openen, omdat ik anders de zorgtoeslag te laat aan vroeg. En dan had ik met die instellingen dat gehannes van dat er bij hun een verkeerd rekeningnummer ingeschreven stond. De bank deed daar dus ontiegelijk moeilijk over, want ik was nog geen 18, maar nu moet ik het dan dus alsnog om gooien
![]() Daarom ben ik benieuwd of je niet hetzelfde rekeningnummer behouden kan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was toenertijd zo'n actie, alhoewel ik eigenlijk buiten de actieperiode viel. Zo'n groene bank, of een broodrooster of wat dan ook. Nog een aantal dingen
![]() Bij alle omzettingen naar een studentenrekening krijg je die 40 euro volgens mij. En anders laat je je oude rekening opheffen, en open je een nieuwe studentenrekening ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie heeft er een Rabobank studentenrekening? Verwijderd | 2 | 29-11-2014 14:48 | |
Vrije tijd |
Wie heeft er een Rabobank studentenrekening? Verwijderd | 1 | 29-11-2014 10:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie Heeft hier een studentenrekening Bij ABN. Rabo,of postbank! kedilo | 35 | 18-06-2007 11:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenrekening vraagje Lyne | 9 | 29-10-2006 00:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenrekeningen Jus | 44 | 27-03-2006 06:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Easy Blue rekening -> Girorekening / studentenrekening Daantje_0705 | 37 | 26-07-2005 14:41 |