Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2011, 21:41
Anoniiem
Anoniiem is offline
-

Laatst gewijzigd op 29-08-2011 om 10:04.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Je kunt met de doucheslang water in zijn anus spuiten. Je kunt een sigaret op zijn huid uitdrukken. Je kunt in zijn gezicht plassen. En hem dwingen het te drinken. Je kunt gewichtjes aan zijn balzak hangen.
Genoeg te doen lijkt me

Laatst gewijzigd op 04-08-2011 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 22:24
Verwijderd
^Like
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 22:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
J Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Je kunt met de doucheslang water in zijn anus spuiten. Je kunt een sigaret op zijn huid uitdrukken. Je kunt in zijn gezicht plassen. En hem dwingen het te drinken. Je kunt gewichtjes aan zijn balzak hangen.
dat zouden ideeën zijn voor in Quantanomo bay :}
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 00:28
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Je kunt hem blindoeken en hem besnijden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Je kunt hem blindoeken en hem besnijden.
of de blinddoek weglaten en hem zijn bloedworst laten zien, geil toch?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 07:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dat zouden ideeën zijn voor in Quantanomo bay :}
Waarom? Er zijn echt wel een heleboel mensen die het leuk vinden om dat te krijgen/geven.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 09:27
Verwijderd
Iets minder kinky:

-hij moet jou voor straf masseren
-hij mag de hele dag alles met je doen, maar niet klaarkomen
-als je nog niet bij elkaar bent: hij moet je op een dag zoveel hitsige smsjes sturen/mail/telefoon/weet ik het, dat jij klaar bent om zijn kleren af te scheuren als hij je voordeur binnenstapt
-hem pesten waar andere mensen bij zijn, zodat hij opgewonden wordt maar niks kan doen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 17:25
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes. Je kunt wasknijpers op zijn tepels zetten. Je kunt hem met een riem op zijn billen slaan.
Genoeg te doen lijkt me
bovenste leuk Dat laatste gaat me wat ver ! maar het is een idee haha
Oud 05-08-2011, 18:00
veryniceguy
veryniceguy is offline
je zou hem kunnen vastbinden en tegen hem zeggen dat hij moet melden wanneer hij wil klaarkomen,
vervolgens verwen je hem tot hij dit zegt. Wanneer hij zegt dat wil klaarkomen, zeg je tegen hem dat hij voor de komende 2 min. niet mag klaarkomen en dan ga je gewoon verder met hem verwennen.

Dit is een leuke straf aangezien hij langer geniet omdat hij zijn orgasme uitstelt en voor jouw is het wel leuk om hem moeite te zien doen niet klaar te komen (weet niet of jij dat leuk vind om te zien maar ik vind het wel leuk om mijn vriendin zo te zien)

mocht hij klaarkomen binnen 2 min. dan straf je hem door wasknijpers op zijn tepels te doen,
deze mogen er pas af nadat hij jouw heeft verwent
mocht hij 2 min. lang volhouden zeg dan dat hij mag klaarkomen en meldt dat hij zijn straf succesvol heeft uitgevoerd
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 20:52
Anoniiem
Anoniiem is offline
zitten leuke straffen bij, bedankt! ga ze eens even uit proberen haha
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 21:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh je kunt ook doen dat hij pas naar de wc mag als jij daar toestemming voor geeft
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 01:15
Verwijderd
overal strelen behalve op de plekken die er echt toe doen, op die manier kan hij net niet klaarkomen, en word ie als het goed is helemaal gek
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 01:16
Verwijderd
oh en dan wel vastgebonden natuurlijk, en met een blinddoek om als het ff kan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 10:47
Crosser45
Crosser45 is offline
•Naakt in een hoekje van de bank zetten en niet aankijken, zelf ergens anders mee bezig gaan. A;s ze beweegt gewoon terug zetten in die hoek en negeren.
•Blinddoeken (& vastbinden) en zelf wat anders gaan doen in de kamer, zo kan ze wel alles horen, maar niets zien.
•Opdrachten geven in de trant van 'nu wat eten halen' of 'schenk wat drinken in'. Word het niet goed uitgevoerd, dan straffen...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 10:54
Crosser45
Crosser45 is offline
je vriend moet de hele nacht in de honden bench slapen
of op de grond
zak met ijsklontjes aan zijn zak vast binden
met ducktape over zijn haaren gaan en heel hard er af trekken, ( mij overkomen )
met z'n rug naar de TV zetten, en het favorite programma op zetten. zodat ie alleen maar kan horen wat er gezegd word en er niks van kan zien. en Owee als ie wel kijkt.
Als het winter is in zijn onderbroek in de sneeuw rollen ( mij ook overkomen )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 07:42
JoelPXP
JoelPXP is offline
slagroom in en rond jouw kut en dat moet hij gaan likken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 11:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Slagroom in je vagina lijkt me een bijzonder slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 17:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je kunt hem op een stoel vastbinden en blinddoeken en dan gewoon een tijdje daar laten zitten, daar wordt hij heel zenuwachtig van. Je kunt heet kaarsvet over hem heendruppelen. Eventueel afwisselend met ijsblokjes.
Als je met kaarsvet in de weer gaat, zorg dan dat je witte paraffinekaarsen hebt. Andere kaarsen zorgen voor echte brandplekken en dat wil je niet Oh en nog een tip uit de eigen ervaring: je kunt beter wat dunnere kaarsen gebruiken en meer druppelen dan dikke kaarsen waarbij meteen een hele sloot kaarsvet meekomt Bij de sekswinkel kun je ook kaarsjes kopen die oplossen tot massageolie als je ze aansteekt. Die kun je ook gebruiken maar die worden niet heel erg warm.

Citaat:
Iets minder kinky:

-als je nog niet bij elkaar bent: hij moet je op een dag zoveel hitsige smsjes sturen/mail/telefoon/weet ik het, dat jij klaar bent om zijn kleren af te scheuren als hij je voordeur binnenstapt
-hem pesten waar andere mensen bij zijn, zodat hij opgewonden wordt maar niks kan doen

Citaat:
Slagroom in je vagina lijkt me een bijzonder slecht idee.
Mij ook.
Oud 16-08-2011, 10:39
Vinovi
Vinovi is offline
Citaat:
Iets minder kinky:

Me likey!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 10:40
Vinovi
Vinovi is offline
Citaat:
Genoeg te doen lijkt me
Sommige leuk, sommige wat minder... weten in ieder geval wel waar jou interesses liggen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten