![]() |
|
Verwijderd
|
Iets minder kinky:
-hij moet jou voor straf masseren -hij mag de hele dag alles met je doen, maar niet klaarkomen -als je nog niet bij elkaar bent: hij moet je op een dag zoveel hitsige smsjes sturen/mail/telefoon/weet ik het, dat jij klaar bent om zijn kleren af te scheuren als hij je voordeur binnenstapt -hem pesten waar andere mensen bij zijn, zodat hij opgewonden wordt maar niks kan doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
je zou hem kunnen vastbinden en tegen hem zeggen dat hij moet melden wanneer hij wil klaarkomen,
vervolgens verwen je hem tot hij dit zegt. Wanneer hij zegt dat wil klaarkomen, zeg je tegen hem dat hij voor de komende 2 min. niet mag klaarkomen en dan ga je gewoon verder met hem verwennen. Dit is een leuke straf aangezien hij langer geniet omdat hij zijn orgasme uitstelt en voor jouw is het wel leuk om hem moeite te zien doen niet klaar te komen (weet niet of jij dat leuk vind om te zien maar ik vind het wel leuk om mijn vriendin zo te zien) mocht hij klaarkomen binnen 2 min. dan straf je hem door wasknijpers op zijn tepels te doen, deze mogen er pas af nadat hij jouw heeft verwent ![]() mocht hij 2 min. lang volhouden zeg dan dat hij mag klaarkomen en meldt dat hij zijn straf succesvol heeft uitgevoerd ![]() |
![]() |
|
•Naakt in een hoekje van de bank zetten en niet aankijken, zelf ergens anders mee bezig gaan. A;s ze beweegt gewoon terug zetten in die hoek en negeren.
•Blinddoeken (& vastbinden) en zelf wat anders gaan doen in de kamer, zo kan ze wel alles horen, maar niets zien. •Opdrachten geven in de trant van 'nu wat eten halen' of 'schenk wat drinken in'. Word het niet goed uitgevoerd, dan straffen... |
![]() |
|
je vriend moet de hele nacht in de honden bench slapen
of op de grond ![]() zak met ijsklontjes aan zijn zak vast binden ![]() met ducktape over zijn haaren gaan en heel hard er af trekken, ( mij overkomen ) met z'n rug naar de TV zetten, en het favorite programma op zetten. zodat ie alleen maar kan horen wat er gezegd word en er niks van kan zien. en Owee als ie wel kijkt. Als het winter is in zijn onderbroek in de sneeuw rollen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |