Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 23:19
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
wat te doen??? we hebben mekaar nu al best wel vaak gezien enzo...en gaat allemaal erg gezellig, tijd vliegt voorbij maar we zijn allebei verlegen dus ja das minder...wat doen hoe kan ik tog laten merken dat ik der bijvoorbeeld wil zoenen?
Oud 12-08-2002, 05:29
Hippielove
Hippielove is offline
Tja, je zult dan denk ik toch iets moeten overwinnen. Kijk haar diep in haar ogen en ga langzaam met jou mond naar haar mond. Dan merk je het vanzelf of ze het ontwijkt of dat ze er op in gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 09:31
highlight
highlight is offline
Als je zeker weet dat zij jou ook leuk vind (blijkt wel uit de topic titel), waarom zou je dan nog verlegen moeten zijn, want je hebt toch niks te verliezen...toch? Dus zet je eroverheen en ga gewoon ens een keer een gezellig praatje met haar maken..
Oud 12-08-2002, 10:11
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha we hebben al genoeg praatjes gemaakt...kben bij der thuis geweest we zijn naar bios geweest, naar stad...dus ja dat is het niet
Oud 12-08-2002, 11:03
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik het bestwel droog zou aanpakken Op een gegeven moment gewoon zeggen dat ik haar wil zoenen of, iets subtieler, dat ik daar regelmatig aan denk .. en dan het beste ervan hopen

Ze lacht je dan misschien uit, maar wie weet wat daarna volgt
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 11:25
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
hmmm ik zoek tog iets subtielere tips...
Oud 12-08-2002, 11:39
Starrie
Starrie is offline
wat ik op vakantie deed bij de jongen die ik leuk vond:
we hadden een vriendin terug gebracht naar de tent en liepen terug naar de discotheek. Midden in een gesprek zei ik: "stop eens" Hij bleef verbaast staan... ik liep naar hem toe en begon hem te zoenen. We moesten allebei lachen, want het was echt heel erg droog!
naja zo kun je het dus doen... maar daar moet je toch wel lef voor hebben. En je moet toch wel zeker weten dat die ander je leuk vind.
Spreek nog eens met haar af. En je moet denken dat je niets te verliezen hebt, en dat het niet uitmaakt hoe ze reageert... je hebt het tenminste geprobeerd! Als zij jou ook leuk vind kan het eigenlijk niet mis gaan.
Oud 12-08-2002, 11:40
Gothic
Gothic is offline
Kijk haar gewoon aan en vraag of je haar mag zoenen... Ik zou dat heel lief en schattig vinden, maar wie ben ik...
Oud 12-08-2002, 11:59
PardonMe
PardonMe is offline
tja als jullie allebei zo verlegen zijn zal toch iemand de eerste move moeten maken..
Dus als jij graag wil dat het iets wordt, zet je erover heen!
Je zou gewoon kunnen proberen om haar te zoenen als jullie gezellig samen zijn weggeweest.. niet in een keer WHAM! onverwachts ofzo, maar praat nog wat (bijvoorbeeld als jij haar naar huis brengt ofzo) ga dicht bij haar staan en dan een afscheidskusje ofzo.. Kijk hoe ze reageert, reageert ze positief dan kun je haar toch gewoon vertellen dat je haar ontzettend leuk vindt enzo..

*weet ook niet*
Oud 12-08-2002, 12:10
gizmo
gizmo is offline
Ik vind het een goed id eef!!

Maar iig... Ik zou idd ook maar even nagaan dat als je iets wilt wat mij toch zo lijkt.. je toch even de eerste zet moet gaan zetten. En ik zou het dan evt vragen of je haar mag zoenen.. of zoals eef al zei zo met het naar huisbrengen

succes!
Oud 12-08-2002, 12:18
Roozie
Roozie is offline
als je dat weet van elkaar, dan zou ik toch zelf de 1e stap zetten want anders weet je gewoon dat er niets zal gebeuren en dat lijkt me niet de bedoeling?!

als je haar wilt zoenen zou ik haar gewoon een kus op haar wang geven bijv als de een naar huis gaat, of gewoon op een leuk moment en als ze meer wil (zoenen!!) dan merk je dat vanzelf!

Dus.. initiatief nemen!

Succes
Oud 12-08-2002, 15:01
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
hmm ok bedankt voor alle tipiez en hint's, aanwijzingen ensow...kga zondag me best doen
Oud 12-08-2002, 15:17
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef:
hmm ok bedankt voor alle tipiez en hint's, aanwijzingen ensow...kga zondag me best doen
succes en ga ervoor!
Oud 12-08-2002, 16:16
Tox
Tox is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
tja als jullie allebei zo verlegen zijn zal toch iemand de eerste move moeten maken..
Dus als jij graag wil dat het iets wordt, zet je erover heen!
Je zou gewoon kunnen proberen om haar te zoenen als jullie gezellig samen zijn weggeweest.. niet in een keer WHAM! onverwachts ofzo, maar praat nog wat (bijvoorbeeld als jij haar naar huis brengt ofzo) ga dicht bij haar staan en dan een afscheidskusje ofzo.. Kijk hoe ze reageert, reageert ze positief dan kun je haar toch gewoon vertellen dat je haar ontzettend leuk vindt enzo..

*weet ook niet*
Ja dit werkt denk ik ook wel het beste, wat heb je te verliezen. Het enige wat je kan verliezen is een kans op een kei leuke meid, en die kans verlies je als er nooit een move komt
Oud 12-08-2002, 16:18
Tox
Tox is offline
Citaat:
gizmo schreef:
Ik vind het een goed id eef!!

Maar iig... Ik zou idd ook maar even nagaan dat als je iets wilt wat mij toch zo lijkt.. je toch even de eerste zet moet gaan zetten. En ik zou het dan evt vragen of je haar mag zoenen.. of zoals eef al zei zo met het naar huisbrengen

succes!
Nou om zo te vragen mag ik je zoenen, vind ik een beetje een moment verpester en moet je denk ik ook veel lef voor hebben om op dat moment te zeggen dat je haar wilt zoenen. DAt soort dingen gaan vantevoren als je oefent op de badkamer beter, maar als je voor haar staat is het een stukie moeilijker.
Oud 12-08-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Tox schreef:
Nou om zo te vragen mag ik je zoenen, vind ik een beetje een moment verpester en moet je denk ik ook veel lef voor hebben om op dat moment te zeggen dat je haar wilt zoenen. DAt soort dingen gaan vantevoren als je oefent op de badkamer beter, maar als je voor haar staat is het een stukie moeilijker.
Dat is juist cool vind ik maar ik ben ook vreemd

[a] "Hmm .. ik heb een vraagje"
[b] "Ja??"
[a] "Ik denk al een tijdje aan iets dat ik graag wil doen, maar weet niet hoe ik het moet aanpakken" *kijkt verlegen*
[b] "Ow? Waar heb je het over?"
[a] "Hmm, nou .. ik wil je graag .. err .. zoenen" *kijkt onnozel*
[b] *lacht a uit*
..
(rest van plot onvoorspelbaar)

Zo .. dan is het eruit. Het totaalbeeld moet kloppen natuurlijk .. er zijn genoeg meisjes die het schattig vinden als je verlegen bent, maar ook genoeg die het liever hebben als je spontaan bent.

Of je het bovenstaande kunt brengen, hangt dus sterk van de persoon af
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:36
Octopus
Octopus is offline
Als jullie elkaar leuk vinden dan moet je haar gewoon zoenen. Zal ze echt niet erg vinden en gillend wegrennen ofzo hoor!

Dus gewoon DOEN
Oud 12-08-2002, 19:08
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat is juist cool vind ik maar ik ben ook vreemd

Ik zou het ook wel lief vinden eigenlijk als een jongen het zou vragen van te voren, maar van zijn kant is daar echt wel wat moed voor nodig (als het toch al een verlegen jongen is)
Maar tkomt idd wel schattig over..

Maar denk dat ik als best-uitvoerbare-methode toch maar bij die van mij blijf.. gewoon proberen.. (als je haar eenmaal zoent, dan heb je het allemaal overwonnen en kan alleen haar reactie nog teleurstellend zijn, maar dan weet je gelijk waar je aan toe bent)

Maarja ook dat kost wel een beetje moed..
tja wat eigenlijk niet in de liefde
Oud 12-08-2002, 19:18
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha jullie hebben me helemaal overtuigd...zondag zie ik der weer en ga ik der voor
Oud 14-08-2002, 18:06
bracelance
bracelance is offline
doe bijvoorbeeld alsof je valt: Oh jee ik val
en je valt toevallig tegen haar mond aan heel zachtjes en subtiel en kust haar. Dan moet je zeggen: oh sorry
Als ze zegt: geeft niet
moet je terug zeggen: vind je het erg als ik het nog een keer doe?
Oud 14-08-2002, 18:10
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
doe bijvoorbeeld alsof je valt: Oh jee ik val
en je valt toevallig tegen haar mond aan heel zachtjes en subtiel en kust haar. Dan moet je zeggen: oh sorry
Als ze zegt: geeft niet
moet je terug zeggen: vind je het erg als ik het nog een keer doe?
Je kijkt teveel TV.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 07:18
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
bedankt allemaal maar laat maar zitten, ze heeft laten dat ze liever vrij(gezel) blijft...oftewel ze vind me tog maar nix
Oud 15-08-2002, 07:40
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef:
bedankt allemaal maar laat maar zitten, ze heeft laten dat ze liever vrij(gezel) blijft...oftewel ze vind me tog maar nix
Weet je dat zeker? Of is het misschien omdat zij ook geen stap durft te nemen?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:21
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Weet je dat zeker? Of is het misschien omdat zij ook geen stap durft te nemen?
ze zegt dat ze liever vrijgezel blijft maar misschien is dat omdat ik gewoon nix durf te ondernemen...maar ik spreek der vanaaf dus khoop dat we het ff kunnen uitpraten ofso
Oud 15-08-2002, 18:32
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
******** schreef:
Je kijkt teveel TV.
Nee hoor, ik leef in een eigen wereld. Hey kijk daar, een Alien, zie je wel, ik wist dat mijn docent nederlands er eentje was!!
Reageren

Regels voor berichten